| کد خبر: 150519 |

دریافت شناسه کالا برای تجهیزات«سیم کارت خور»الزامی شد

مدیرکل دفتر امور خدمات بازرگانی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت : دریافت شناسه کالا برای گوشی‌های تلفن همراه و تجهیزات سیم کارت خور وارداتی و تولیدی الزامی است.

تین نیوز

مدیرکل دفتر امور خدمات بازرگانی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت : دریافت شناسه کالا برای گوشی‌های تلفن همراه و تجهیزات سیم کارت خور وارداتی و تولیدی الزامی است.

به گزارش وزارت صنعت، معدن و تجارت، عباس تابش گفت: دستور العمل اجرایی ثبت شناسنامه، دریافت و نصب شناسه کالا برای گروه کالایی تلفن همراه و دیگر تجهیزات ارتباطی با قابلیت نصب سیم کارت به تمامی دستگاه‌های ذیربط توسط این دفتر تهیه و ابلاغ شده است.

مدیرکل دفترامور خدمات بازرگانی وزارت صنعت، معدن وتجارت یادآور شد: جلسات مربوط به کنترل پروژه روند پیشرفت کار دریافت و نصب شناسه کالا برای تلفن همراه و تجهیزات سیم کارت خور به صورت هفتگی با حضور نمایندگان دفتر صنایع برق و الکترونیک وزارت صنعت، معدن وتجارت، گمرک جمهوری اسلامی ایران، ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، سازمان مقررات و ارتباطات رادیویی، نمایندگان بخش خصوصی، اتحادیه‌ها و انجمن‌ها و دیگر دستگاه های ذیربط تشکیل می شود.

تابش در ادامه گفت: در صدد هستیم تا با همکاری مرکز توسعه تجارت الکترونیک، سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و نمایندگان بخش خصوصی؛ مراحل ثبت ورود اطلاعات توسط شرکت های واردکننده و تولید کننده تلفن همراه و تجهیزات سیم کارت خور در کوتاه ترین زمان ممکن صورت پذیرد.

وی ضمن اعلام آمادگی دفتر خود به همراه تیم کارشناسی جهت تسهیل در اجرای این طرح در پایان خاطر نشان کرد: آن دسته از شرکت‌هایی که در سامانه مذکور اقدام به ثبت شناسنامه و اخذ شناسه نکرده‌اند در سریعترین زمان ممکن این اقدام لازم را انجام دهند و در ورود اطلاعات دقت لازم را بکنند تا با مغایرتی مواجه نشوند.

گفتنی است که در این جلسه به تفصیل مراحل ثبت در سامانه جامع تجارت، سامانه شناسه کالا و ثبت نمایندگی‌ها در قالب فایل آموزشی ارائه شد.

 

 

 

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.