| کد خبر: 134761 |

نسل بعدی ماجول ADAS شرکت U-BLOX، ارائه یک راهکار مناسب

ماجول VERA-P1 که آخرین سری تولیدات شرکت U-blox در بخش V2X است با هدف شتاب بخشی به توسعه خودروهای ایمن­‌تر و با درجه خودکاری بالاتر طراحی شده است. هدف توسعه خودروهای بدون راننده قابل اطمینان و ایمن فقط از طریق فناوری قابل تحقق است.

تین نیوز

ماجول VERA-P1 که آخرین سری تولیدات شرکت U-blox در بخش V2X است با هدف  شتاب بخشی به توسعه خودروهای ایمن­‌تر و با درجه خودکاری بالاتر طراحی شده است. هدف توسعه خودروهای بدون راننده قابل اطمینان و ایمن فقط از طریق فناوری قابل تحقق است.

 

صنعت خودرو، دولت ها و موسسات تدوین استاندارد، همه قائل هستند که برای این موضوع باید خودروها بتوانند با سایر خودروها و محیط اطراف خود ارتباط برقرار کنند که به طور کلی از آن با عنوان قابلیت V2X (ارتباطات خودرو با هرچیز دیگر) یاد می ­شود.

 

ماجول VERA-P1 آخرین نمونه از ماجول فرستنده – گیرنده در رده خودرویی است که منطبق بر استاندارد IEEE 802.11p می ­باشد که نسل بعدی سامانه­‌های پیشرفته دستیار راننده (ADAS) را عملیاتی می‌­سازد و موضوع رانندگی خودکار را به پیش خواهد برد.

 

کستاس میمتیس، مدیر استراتژی تولید رادیوی برد کوتاه در شرکت U-blox می­گوید: «معرفی ماجولVERA-P1 به تعهد ما برای این بازار مهیج و نوظهور می­افزاید. این ماجول یک نسل جدید در فرستنده - گیرنده­های V2X شرکت U-blox را به مشتریان آن نشان می­دهد. بر اساس زیر سامانه مشابه رادیویی که در ماجول قبلی V2X THEO استفاده شده بود، ساخته شده است و همان کارایی بالا را در بسته‌­بندی کوچکتر و با هزینه مناسب‌تر ارائه می­دهد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.