| کد خبر: 167930 |

◄ قول مساعد وزیر در تکمیل پروژه‌های عمرانی استان فارس

قول مساعد وزیر در تکمیل پروژه‌های عمرانی فارس با جدیت دنبال می‌شود.

تین نیوز

 استاندار فارس گفت: روند اجرا و تکمیل پروژه‌های عمرانی این استان ازجمله پروژه‌های کلان راه‌سازی با جدیت دنبال می‌شود.

به گرازش تین‌نیوز وبه نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری، اسماعیل تبادار افزود: وزیر راه و شهرسازی برای کمک به بهره‌برداری از برخی پروژه‌های کلان این استان در سال جاری قول مساعد داد.

استاندار فارس ادامه داد: آزادراه شیراز - اصفهان، راه‌آهن اقلید-یزد و آغاز عملیات راه‌آهن شیراز-بوشهر و چندین پروژه راه‌سازی دیگر ازجمله مواردی بود که با وزیر راه و شهرسازی مطرح و درباره آنها گفت‌وگو شد.

تبادار اظهار کرد: هم‌اینک نزدیک به 500 کیلومتر بزرگراه و 300 کیلومتر آزادراه در این استان در دست اجرا است که امیدواریم آزادراه 225 کیلومتری شیراز- اصفهان تا پایان امسال آماده بهره‌برداری شود.

وی ادامه داد: در نشست با وزیر راه و شهرسازی همچنین مباحثی درباره آرامگاه حافظ و سعدی و گذر عرفان مطرح شد که با توجه به قول گذشته وزارت راه و شهرسازی برای کمک به توسعه این مکان‌ها، مقرر شد تملک اطراف این دو آرامگاه در دستور کار قرار گیرد.

او گفت: پروژه قطعه اول بزرگراه لار - خنج هم از دیگر مواردی بود که در دیدار با وزیر راه و شهرسازی مطرح شد.

تبادار افزود: قطعه اول این پروژه به طول هشت و شش دهم کیلومتر است و یک تونل 2 هزار و 650 متری نیز در این قطعه واقع‌شده که با افتتاح و به بهره‌برداری از این تونل یکی از گردنه‌های سخت گذر حذف می‌شود و تصادفات رانندگی را به میزان قابل‌توجهی کاهش می‌دهد.

استاندار فارس گفت: پروژه 65 کیلومتری محور مهر – دار المیزان - گله‌دار که عملیات اجرایی آن به اتمام رسیده نیز از دیگر پروژه‌هایی بود که در نشست با وزیر راه و شهرسازی مطرح شد و برای تأمین اعتبار 10 میلیارد تومانی تکمیل دو پل بزرگ باقیمانده در طول مسیر رایزنی‌هایی انجام شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.