| کد خبر: 164035 |

◄ جزییات بهره‌برداری از باند دوم محور فسا- جلیان

وضعیت پروژه‌های راهسازی در شهرستان داراب در سال‌های گذشته خیلی قابل دفاع نبود اما امروز شهرستان داراب از لحاظ راه در مسیر خوبی قرار گرفته است.

تین نیوز

مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس در بازدید از پروژه‌های راه‌سازی شهرستان داراب و زرین‌دشت افزود: راه‌سازی در محور فسا – داراب از شرایط خوبی برخوردار است و باند دوم از فسا تا جلیان تا چند ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی فارس فیروز تکاور تصریح کرد: باند دوم محور فسا – جلیان نیز تا چند ماه آینده بر روی عبور قرار خواهد گرفت.

مدیرکل راه و شهرسازی فارس اذعان داشت: از جلیان تا داراب که طول آن ۵۴ کیلومتر و ۲۸ کیلومتر آندر حوزه شهرستان داراب است تعیین تکلیف  شده است و در دست اجرا  است.

تکاور با اشاره به حساسیت و اهمیت کمربندی داراب اضافه کرد: با توجه به اینکه محور کمربندی داراب در مسیر ترانزیت داراب – بندرعباس قرارا دارد و از حساسیت و اهمیت بالایی برخوردار است قصد داریم عملیات اجرایی آن را به یک پیمانکار باتجربه و قوی انتقال دهیم.

وی در خصوص عملیات اجرایی تقاطع ورودی داراب از سمت بندرعباس خاطرنشان ساخت: عملیات اجرایی تقاطع در چند روز آینده عملیاتی خواهد شد و مسیر داراب – جنت شهر نیز تا شش ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید و از سمت جنت شهر به بندرعباس هم که ۱۵ کیلومتر است پیمانکارش مشخص‌شده و قرارداد آن منعقدشده است.

مدیرکل راه و شهرسازی فارس با اشاره به پروژه‌های راه‌سازی در شهرستان زرین‌دشت نیز افزود: پروژه‌های بسیار خوبی در شهرستان زرین‌دشت در دست اجرا است که این پروژه‌ها این شهرستان را به شهرستان‌های مجاور با کوتاه‌ترین راه متصل می‌کند و در توسعه شهرستان زرین‌دشت نقش بسزایی ایفا می‌کنند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.