| کد خبر: 150971 |

رئیس شورای شهر شیراز اعلام کرد:

جریمه 2 میلیارد و 700 میلیون تومانی برای نمایش اتوبوس های شیراز

رئیس شورای شهر شیراز گفت: حرکت نمایشی شورای قبل ماهیانه 2 میلیارد و 700 میلیون تومان هزینه به دوش شهرداری شیراز گذاشته است.

تین نیوز

رئیس شورای شهر شیراز گفت: حرکت نمایشی شورای قبل ماهیانه 2 میلیارد و 700 میلیون تومان هزینه به دوش شهرداری شیراز گذاشته است.

به گزارش خبرنگار مهر ، احمد رضا دستغیب بعد از ظهر یکشنبه در صحن علنی شورای شهر شیراز، گفت: عضو شورای شهر یزد را تعدیل کردند که از مراجع خواهانیم جلو این کار را بگیرند زیرا زمانیکه زردشتیان در مجلس نماینده دارند در شورا نیز می توانند.

وی ادامه داد: آیین نامه استفاده از خدمات مشاورین در جلسات قبل مصوب شد اما برای این مشاورین رقمی مشخص شد که سقف آن است که گروهی برای این رقم دلواپس شدند.

دستغیب با اشاره وضعیت خرید اتوبوس های درون شهری یادآور شد: در گذشته 285 دستگاه خریداری شد که 100 دستگاه وارد خطوط شد و 185 دستگاه اتوبوس قرارداد بسته ولی هنوز هزینه پرداخت نشده که برای آن شهرداری روزانه برای هر اتوبوس 500 هزار تومان و روزانه 90 میلیون تومان برای یک برنامه نمایشی اتوبوس ها و ماهیانه 2 میلیارد و 700 میلیون تومان جریمه می شود.

دستغیب تاکید کرد: هزینه های دیگر هم وجود دارد 1000 جلد کتاب 73 میلیون تومان هزینه شد برای نشان داد عملکرد شورا و شهرداری که جای تعجب است.

وی یادآور شد: کمیسیون حمل و نقل در خصوص این هزینه گزارش دهد شورای پنجم به هیچ عنوان کار نمایشی نخواهد کرد و دوران افتتاح های نمایشی گذشته است.

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.