| کد خبر: 150020 |

افزایش کرایه‌ ناوگان حمل و نقل عمومی شیراز ؛ از امروز

بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر شیراز، نرخ کرایه‌ ناوگان حمل و نقل عمومی از امروز افزایش می یابد .

تین نیوز

بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر شیراز، نرخ کرایه‌ ناوگان حمل و نقل عمومی از امروز افزایش می یابد .

به گزارش خبرخودرو، سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز گفت: از امروز شانزدهم مهر ، نرخ کرایه تاکسی، اتوبوس و سایر خودرو‌های حمل و نقل عمومی شهرداری شیراز با تعرفه جدید به شهروندان  ارائه می‌ شود .

حمیدرضا ناصری افزود: نرخ کرایه تاکسی‌های گردشی به ازای هرکورس ۵ هزار ریال مصوب شده است.

وی با بیان اینکه این افزایش براساس مصوبه شماره ۲۲۱۴/۹۶ مورخ ۲۱ مرداد شورای اسلامی و با تایید فرمانداری شهرستان شیراز از فردا اعمال می‌شود، گفت : نرخ کرایه اتوبوس در دو قالب کارتی ونقدی تعریف شده که در برخی خطوط پرداخت کرایه به صورت کارتی ۲ هزار و ۹۸۰ ریال و به صورت نقدی ۵ هزار ریال مصوب شده است.

سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک گفت: در سایر خطوط نرخ کرایه در بخش کارتی تا هشت هزار ریال و در بخش نقدی تا ۹ هزار ریال افزایش یافته است.

وی افزود: نرخ کرایه اتوبوس نیز از ۵ هزار و پانصد ریال در بخش پرداخت با کارت آغاز و تا هزار و ۵۰ ریال  و دربخش پرداخت نقدی از هشت هزار و ۵۰۰ ریال آغاز و تا ۱۶ هزار ریال افزایش یافته است.

ناصری نحوه محاسبه نرخ کرایه تاکسی‌های فرودگاه را به ازای هرکیلومتر پیمایش اعلام و تصریح کرد: ورودی تاکسی فرودگاه ۴۷ هزار ۴۹۵ ریال مصوب و به ازای هرکیلومتر پیمایش پنج هزار و ۹۸۰ ریال و به ازای هر دقیقه توقف ، دو هزار و ۷۰ ریال در نظر گرفته شده است.

ناصری اضافه کرد: نرخ تاکسی بی سیم ترمینال، شرکت‌های حمل و نقل و تاکسی‌های راه آهن نیز مشابه تاکسی فرودگاه براساس پیمایش در نظر گرفته شده که برای تاکسی بی سیم ورودی ۲۷ هزار و ۷۷۳ ریال، هرکیلومتر پیمایش پنج هزار و ۶۲۴ ریال و به ازای هر دقیقه توقف دو هزار ۷۱۴ ریال مصوب شده است.

وی ادامه داد: ورودی تاکسی ترمینال ۲۷ هزار و ۷۷۳ ریال، به ازای هرکیلومتر پیمایش پنج هزار و ۲۹۰ ریال و به ازای هردقیقه توقف دو هزار و ۷۰ ریال است.

سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز گفت: ورودی تاکسی‌های شرکت حمل و نقل ۲۷ هزار و ۷۷۳ ریال، به ازای هرکیلومتر پیمایش پنج هزار و ۶۲۴ ریال و به ازای هر دقیقه توقف هزار و ۴۳۸ ریال مصوب شده است.

ناصری افزود: نرخ تاکسی‌های راه آهن برای ورودی ۴۷ هزار و ۴۹۵ ریال، به ازای هرکیلومتر پیمایش پنج هزار ۹۸۰ ریال و به ازای هردقیقه توقف دو هزار و ۷۰ ریال است.

 

منبع: سایت خبری خبر خودرو

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.