| کد خبر: 149031 |

شرایط راه های استان فارس با وضعیت مطلوب فاصله زیادی دارد

استاندار فارس که از بخش های مختلف آزاد راه شیراز – اصفهان دیدن کرده بود گفت: با وجود تلاش های صورت گرفته در گذشته، هنوز از نظر حمل و نقل جاده ای وضعیت مناسبی نداریم.

تین نیوز

استاندار فارس که از بخش های مختلف آزاد راه شیراز – اصفهان دیدن کرده بود گفت: با وجود تلاش های صورت گرفته در گذشته، هنوز از نظر حمل و نقل جاده ای وضعیت مناسبی نداریم.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس، اسماعیل تبادار در حاشیه این بازدید که ۱۲ ساعت طول کشید افزود: انتظار داریم وزارت راه و شهرسازی و مسئولان ذیربط در استان به این مهم بر مبنای وسع خود توجه ویژه ای داشته باشند.

استاندار فارس با بیان این که به گواه آمار میزان تلفات ناشی از تصادفات جاده ای در این استان بالا است اظهار داشت: آزاد راه شیراز-اصفهان علاوه بر نقش آفرینی که در ابعاد مختلف تسهیلاتی، اقتصادی و نهایتاً رفاه عمومی دارد با بهره گیری از فناوری های جدید و نوآورانه در ساخت این آزاد راه می تواند به عنوان پایه در سراسر کشور مورد استفاده قرار گیرد.

تبادار گفت: این مصداق بارز اقتصاد مقاومتی است زیرا با استفاده از تکنولوژی پیشرفته دنیا و ترکیب با توانمندی های داخلی در حال صورت گرفتن است.

وی با بیان این که مدیران اجرایی ذیربط در استان بصورت جدی پشتیبان پروژه آزاد راه شیراز-اصفهان بوده و همواره از آن حمایت می کنند، اظهار امیدواری کرد: وزارت راه و شهرسازی همانند گذشته تامین اعتبار مورد نیاز این پروژه را مورد توجه ویژه قرار دهد البته شریک پروژه یعنی وزارت دفاع بایستی در تامین موزون و همسان اعتباری به جد کوشا باشد تا شاهد افتتاح آن در سال ۹۷ باشیم.

استاندار فارس با ابراز رضایت از پیشرفت پروژه آزادراه شیراز-اصفهان، ادامه داد: شرایط راه های استان فارس با وضعیت مطلوب فاصله زیادی دارد و با توجه به این که آزاد راه شیراز-اصفهان، تنها آزاد راه جنوب کشور محسوب می شود و استان های همجوار نیز از آن بهره مند خواهند شد، امیدواریم توجه بیشتری به تامین اعتبار آن صورت گرفته و هر چه زودتر به بهره برداری برسد.

تبادار با تاکید بر این که نقش آفرینی پروژه آزادراه شیراز-اصفهان در رفاه و رونق اقتصادی بسیار بالا است گفت: خدمات جانبی مورد نیاز مردم در این آزاد راه و نیز چگونگی اتصال مطلوب آزاد راه شیراز-اصفهان به شهر شیراز از هم اکنون بصورت جدی در دستور کار قرار گرفته و باید کارگروهی در حوزه عمرانی تشکیل شود و این موضوعات را راهبری کند.

آزادراه شیراز-اصفهان با حدود ۲۳۰ کیلومتر طول موجب کاهش مسافت فعلی شیراز به اصفهان به میزان ۱۳۵ کیلومتر می شود و هم اکنون دارای بیش از ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی است.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.