| کد خبر: 144816 |

لغزندگی جاده‌ نورآباد دو نفر را به کام مرگ فرستاد

رئیس پلیس راه شمال استان فارس گفت: وقوع یک حادثه رانندگی به دلیل لغزندگی جاده، در محور نورآباد به گچساران، دو نفر کشته شدند.

تین نیوز

رئیس پلیس راه شمال استان فارس گفت: وقوع یک حادثه رانندگی به دلیل لغزندگی جاده، در محور نورآباد به گچساران، دو نفر کشته شدند.

به گزارش ایسنا، سرهنگ احمد احمدی به خبرنگاران گفت: امروز یک‌دستگاه خودرو سواری پراید با پنج سرنشین با یک‌دستگاه خودرو کامیون در محور نورآباد به گچساران برخورد کرد که براثر آن دو نفر فوت و سه نفر مجروح شدند.

او گفت: کارشناسان پلیس راهور که بلافاصله بعد از اعلام وقوع حادثه در کمترین زمان خود را به صحنه رسانده بودند در بررسی‌های اولیه علت وقوع را لغزندگی جاده اعلام کردند.

احمدی خاطرنشان کرد: علت لغزندگی جاده ریختن گازوئیل از یک‌دستگاه گریدر راه و شهرسازی بر اثر سهل‌انگاری راننده این خودرو راه‌سازی اعلام شده است.

رئیس پلیس راه شمال فارس گفت: در این حادثه دو سرنشین پراید در دم جان باخته و سه نفر دیگر از جمله راننده خودرو مجروح شده و به بیمارستان منتقل شده‌اند.

واژگونی وانت مزدا با سه کشته در داراب

این مقام انتظامی همچنین از وقوع حادثه واژگونی یک وانت مزدا در محور داراب به زرین‌دشت خبر داد و گفت: در این حادثه دلخراش سه نفر کشته شدند.

احمدی با یادآوری اینکه سه سرنشین خودرو مزدا بر اثر شدت حادثه و جراحات وارده در دم فوت کرده بودند، گفت: کارشناسان بی‌توجهی راننده به جلو و واژگونی خودرو را به‌عنوان علت وقوع این حادثه اعلام کرده‌اند.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.