| کد خبر: 144030 |

در هفته دولت انجام می‌شود:

بهره‌برداری از بزرگراه و راه‌های روستایی فارس در هفته دولت

مدیرکل راه و شهرسازی فارس گفت: همزمان با هفته دولت طرح‌های این مجموعه در حوزه بزرگراه، راه روستایی، مسکن مهر و احداث ساختمان اداری به ارزش 2 هزار و 845 میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

تین نیوز

مدیرکل راه و شهرسازی فارس گفت: همزمان با هفته دولت طرح‌های این مجموعه در حوزه بزرگراه، راه روستایی، مسکن مهر و احداث ساختمان اداری به ارزش 2 هزار و 845 میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی فارس، فیروز تکاور مدیرکل راه و شهرسازی فارس افزود: این پروژه‌ها شامل بیش 60 کیلومتر بزرگراه به ارزش 833 میلیارد ریال، 58 کیلومتر راه روستایی به ارزش بیش از 230 میلیارد ریال، پروژه‌های روکش آسفالت روستایی به طول 59 کیلومتر به ارزش 118 میلیارد ریال و تعداد 4087 واحد مسکن مهر است .

وی ادامه داد: همچنین بهره‌برداری از پروژه ساختمان اداری سازمان امور مالیاتی شیراز با اعتباری افزون بر 30 میلیارد ریال از جمله این طرح‌هاست .

تکاور با اشاره به تأثیر ایجاد و تکمیل شبکه بزرگراه، راه‌های اصلی و فرعی و راه روستایی در توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور و استان فارس بیان داشت: هر کجا که این زیرساخت‌ها ایجاد و تکمیل شده و در کنار آن حوزه حمل و نقل نیز تقویت شده است، شاهد رشد و توسعه بیشتری بوده‌ایم .

وی گفت: امیدواریم با بهره‌برداری از این راه‌ها شاهد کاهش تصادف‌های رانندگی و روان شدن ترافیک در محورهای استان فارس باشیم .

وی با اشاره به نیاز بخش قابل‌توجهی از راه‌های فارس به مرمت و آسفالت، افزود: 59 کیلومتر از راه‌های روستایی با اعتباری بالغ بر 118 میلیارد ریال روکش آسفالت انجام شد و در صورتی که منابع مالی مورد نیاز تأمین شود تا پایان سال مابقی راه‌های روستایی که نیاز به مرمت و آسفالت دارند در برنامه کاری این اداره کل قرار گرفته است.

تکاور در خصوص پروژه‌های بزرگراهی قابل افتتاح استان فارس افزود: این پروژه‌ها شامل بخشی از قطعات 1 و 2 باند دوم بزرگراه کوار - فیروزآباد و تبادل ورودی فیروزآباد (تقاطع غیرهمسطح) به طول 20 کیلومتر با اعتباری بالغ بر 270 میلیارد ریال و همچنین بخشی از بزرگراه شیراز - جهرم به طول ۷/۵ کیلومتر با اعتباری بالغ بر 127 میلیارد ریال می‌باشد.

وی اضافه کرد: بخشی از بزرگراه داراب - جنت شهر به طول 4 کیلومتر، بزرگراه محور قدیم فسا - داراب به طول 6 کیلومتر از جمله پروژه‌های بزرگراهی قابل افتتاح می‌باشند.

مدیرکل راه و شهرسازی فارس تصریح کرد: محور راه اصلی قطرویه - تپه کلاغی به طول ۷/۵ کیلومتر، راه اصلی کازرون - فراشبند به طول 5 کیلومتر و محور اصلی کمربندی جنوب سپیدان و روکش اسفالت راه اصلی فیروزآباد از پروژه‌های احداث راه اصلی و بهسازی راه اصلی می‌باشند که در هفته دولت به بهره‌برداری خواهند رسید.

تکاور در خصوص پروژه‌های راه روستایی قابل افتتاح اذعان داشت: پروژه‌های راه روستایی در شهرستان‌های اقلید، سپیدان، شیراز، جهرم و قیر و کارزین می‌باشند که در این هفته افتتاح می‌شوند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.