| کد خبر: 138311 |

فراهم‌سازی مقدمات تعریض و ایمن‌سازی محور حادثه‌خیز چعب

مسؤول دفتر نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی از فراهم‌سازی مقدمات تعریض و ایمن‌سازی محور حادثه‌خیز چعب از توابع این شهرستان خبر داد.

تین نیوز

مسؤول دفتر نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی از فراهم‌سازی مقدمات تعریض و ایمن‌سازی محور حادثه‌خیز چعب از توابع این شهرستان خبر داد.

ناصر منصوری صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوش با اشاره به وضعیت نامناسب جاده حادثه‌خیز محور روستاهای چعب از نظر عرض و پیچ‌های خطرناک، از فراهم‌سازی مقدمات تعریض و ایمن‌سازی این محور خبر داد.

وی به تاکید و پیگیری نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی در ارتباط با ایمن‌سازی راههای ارتباطی این شهرستان  اشاره کرد و ادامه داد: بهسازی و ایمن‌سازی محور چعب در بخش مرکزی شوش و همچنین بازسازی مسیر ارتباطی چنانه در غرب کرخه با بیش از 30 کیلومتر از جمله موارد در حال پیگیری به شمار می روند.

مسؤول دفتر نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: آمار بالای حوادث و تصادفات منجر به فوت و خسارات ناشی از آن و تردد زیاد در این محور واینکه در صورت بسته شدن جاده اصلی ترانزیتی،  این محور به عنوان جاده جایگزین استفاده می‌شود،  اهمیت این محور را دوچندان می‌کند. همچین این جاده یکی از ورودی‌های شهر شوش است.

منصوری بیان کرد: با ایجاد تعامل بین‌بخشی میان اداره راه وشهرسازی شهرستان، بخشداری مرکزی شوش و اداره کل راه روستایی استان و مدیر امور آب شمال و همراهی مدیریت این بخش‌ها در رفع موانع موجود، نشست‌ها و بازدیدهایی در ماههای پیش تاکنون صورت گرفته که براساس آن مقدمات عملیات اجرایی تعریض و ایمن‌سازی محور چعب فراهم شده است.

وی با بیان اینکه این پروژه در مرحله تصویب اعتبار قرار دارد افزود: تحقق این امر و جلوگیری از افزایش تلفات جاده‌ای در این محور تنها با یک تعامل بین بخشی و همراهی و همکاری فرمانداری شوش، اداره کل راه روستایی استان و نهاد استانداری به نتیجه خواهد رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس، محور حادثه خیز چعب به دلیل عرض کم و ایمنی پایین حوادث جاده ای زیادی را در سالهای اخیر به دنبال داشته است؛ بیش از 12 روستا در این محور وجود دارند که شغل اغلب ساکنان این روستاها کشاورزی و دامپروری است.

وجود قدمگاه امام حسن مجتبی (ع) و تردد زائران نیز بر اهمیت تعریض و ساماندهی این محور افزوده است.

 

منبع: خبرگزاری فارس

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.