| کد خبر: 168037 |

امضای قرارداد همکاری با بزرگ‌ترین مرکز تست خودروی اسپانیا

مذاکرات صورت گرفته با بزرگ‌ترین و معتبرترین مرکز تست خودرو کشور اسپانیا منجر به امضاء قرارداد همکاری بین ISQI و IDIADA گردید.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران از امضای قرارداد همکاری بین ISQI و IDIADA اسپانیا خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز، مدیرعامل شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران عنوان کرد: در روزهایی که خبرهایی مبنی بر خروج برخی شرکت‌های اروپایی از ایران به گوش می‌رسد، مذاکرات صورت گرفته با بزرگ‌ترین و معتبرترین مرکز تست خودرو کشور اسپانیا منجر به امضای قرارداد همکاری بین ISQI و IDIADA شد.

اشکان گلپایگانی با بیان این که «مذاکرات با پشتیبانی و حمایت سازمان ملی استاندارد ایران و به منظور توسعه دانش براساس استانداردهای روز اتحادیه اروپا برای تائید نوع خودرو صورت گرفت»، گفت: بر اساس این قرارداد طرفین تحت نظارت و حمایت سازمان ملی استاندارد ایران در فاز اول دوره های آموزشی مرتبط با آخرین استانداردها و مقررات خودرویی اروپا را برای شرکت های عرضه کننده خودرو و سایر نهادهای مرتبط برگزار خواهند کرد.

وی در ادامه، افزود: طی این قرارداد دو شرکت توافق کردند درخصوص انجام تست‌های ایمنی و عملکردی، انجام فعالیت‌های بازرسی بر کیفیت کالاها در داخل و خارج کشور، تائید نوع و تطابق تولید خودروها همکاری کنند، همچنین در چارچوب این قرارداد امکان صدور گواهینامه E-MARK برای خودروهایی که در مرکز تست ISQI  آزمون می‌شوند وجود خواهد داشت.

شرکت IDIADA (ایدی آدا) یک شرکت چند ملیتی است که خدمات طراحی، مهندسی تست و تائید نوع خودرو ارائه می کند و در حال حاضر در 25 کشور جهان فعالیت و مرکز تست دارد و یکی از 7 مرکز تست اتحادیه اروپایی برای انجام تست‌های عملکرد ایمنی خودرو (EURO NCAP) است. 20درصد سهام آن شرکت متعلق به دولت اسپانیا و 80 درصد آن متعلق به APPLUS است که یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های بازرسی در سراسر جهان به شمار می‌آید.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.