| کد خبر: 158206 |

جسارت خطر کردن را از مدیران نگیریم

نباید افرادی چوب لای چرخ مدیران کشور بگذارند و یا تحت عنوان نظارت، روحیه خطرپذیری را از مدیران بگیرند.

تین نیوز

معاون رئیس جمهوری اظهار کرد: نباید افرادی چوب لای چرخ مدیران کشور بگذارند و یا تحت عنوان نظارت، روحیه خطرپذیری را از مدیران بگیرند.

به گزارش تین نیوز به نقل از انتخاب، جهانگیری افزود: البته انتقاد سازنده که منجر به نشان دادن نقاط ضعف و نکات منفی می شود خوب است اما نباید جسارت خطر کردن را از مدیران گرفت.

وی گفت: وظیفه مشترک همه ما کمک به مردم و رفع مشکلات آنهاست، فرقی هم نمی کند در چه جایگاهی هستیم، باید جمهوری اسلامی را که به بهای خون شهیدان به پیروزی رسیده، به سمت جلو پیش ببریم .

جهانگیری ادامه داد: به مدیریت کشور باید بها داد، موانع را از پیش رو برداشت و نباید انگیزه مدیران کشور را از بین برد. مدیران شجاع و جسور از خیلی از موانع می توانند عبور کنند.

وی خاطرنشان کرد: اقتصاد کشور بر ریل خوبی قرار گرفته که باید این مسیر با قوت ادامه یابد، هم اکنون دستاوردهای خوبی در سطح بین المللی داریم.

وی ادامه داد: توسعه پیش نیازهای جدی دارد که مدیران مکلف هستند این پیش نیازها را فراهم کنند، هم اکنون خیلی تلاش می شود که چهره ضعیف و ناکارآمدی از جمهوری اسلامی ایران ارائه گردد.

جهانگیری گفت: دشمنان نظام و کشور تلاش می کنند چنین القا کنند که این نظام در آستانه 40 سالگی نتوانسته مشکلات را حل کند که البته طبیعت دشمن همین است اما غصه آن است که برخی از این حرفها بر زبان دوستان نیز جاری می شود.

وی بیان کرد: آمریکا از ابتدای پیروزی انقلاب و آغاز فعالیت جمهوری اسلامی سعی کرد از تمام ظرفیتهای خود برای تضعیف این نظام استفاده کند و این در حالی است که ایران استوار در 40 سال گذشته با ایستادگی نه تنها از خود بلکه از تمام کشورهای مسلمان و به خصوص فلسطین حمایت و دفاع قاطع کرد.

معاون رئیس جمهوری ادامه داد: آنها گروه های تکفیری، القاعده و داعش درست کردند که به نظام جمهوری اسلامی آسیب برسانند ولی با قوت ایستادیم و حتی از سایر کشورهای مورد تهاجم این گروهها نیز دفاع کردیم.

وی با بیان اینکه دشمنان می خواهند ما را به اموری سرگرم کنند که از توسعه کشور عقب بمانیم، افزود: پس از پیروزی انقلاب دستاوردهای بزرگی در همه دوره ها داشته ایم، در برخی دوره ها سیاستها دقیق تر و دستاوردها روشن تر بوده و در برخی دوره ها نیز منابع بیشتر بوده ولی سیاستها نامناسب و عملکرد کمتر بوده است.

جهانگیری گفت: هم اکنون موقعیت کشور در سطح منطقه و دنیا موقعیت خوبی است و با درایت و تدابیر مقام معظم رهبری بسیاری از بحران های منطقه مدیریت شد.

وی گفت: از ایران منطق بزرگی به دنیا عرضه شد و اثبات کردیم ایران می تواند پای میز مذاکره بنشیند و به خواسته خود برسد اما بدعهدی آنها در مقابل تنها منجر به ضعیف شدن و بی آبرویی خود آنان شد به طوریکه اکنون کسی در دنیا با آمریکا هم صدایی نمی کند که فضای ایجاد شده در دنیا علیه آمریکا در خصوص موضوع بیت المقدس گواه آن است.

معاون رئیس جمهوری در ادامه در خصوص به کارگیری مدیران زن نیز تاکید کرد: باید از مدیران زن در بخش های مختلف استفاده کرد و در خراسان رضوی نیز تعداد زیادی از مدیران استان باید از قشر زنان تحصیکرده باشند.

جهانگیری گفت: بر اساس برنامه ششم توسعه 30 درصد از مدیران کشور باید از قشر زنان باشند.

منبع: پایگاه خبری تحلیلی انتخاب
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.