| کد خبر: 157369 |

◄ فرهنگ‌سازی هنرمندان برای امنیت قطار

رسانۀ سینما و تصویرسازی با فیلم و عکس در دنیا به عنوان روایت‌گر مسلط و مؤثر شناخته شده است. توجه سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی، به‌ویژه راه‌آهن به هنرهای تصویری، اسباب خوشحالی است و باید برای سیاست‌های خودشان از هم‌فکری مردمی استفاده کنند تا زودتر به نتیجه برسند. با برنامه‌ریزی‌های بلندمدت در کارهای فرهنگی و هنری، راه‌آهن می تواند بخشی از اهداف خود را محقق کند.

تین نیوز

معاون وزیر ارشاد و رئیس سازمان سینمایی و سمعی بصری گفت: هنرمندان در فرهنگ‌سازی امنیت قطار مسئول هستند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از دبیرخانه جشنواره فیلم وعکس راه‌آهن، حیدریان اظهار کرد: رسانۀ سینما و تصویرسازی با فیلم و عکس در دنیا به عنوان روایت‌گر مسلط و مؤثر شناخته شده است. توجه سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی، به‌ویژه راه‌آهن به هنرهای تصویری، اسباب خوشحالی است و باید برای سیاست‌های خودشان از هم‌فکری مردمی استفاده کنند تا زودتر به نتیجه برسند. با برنامه‌ریزی‌های بلندمدت در کارهای فرهنگی و هنری، راه‌آهن می تواند بخشی از اهداف خود را محقق کند.

وی گفت: اساس فعالیت فرهنگی تقویت‌کننده امنیت جامعه است و این اصل‌اساسی و پذیرفته‌شده در دنیا است. فیلم‌سازان و عکاسان می‌توانند با نمایش صحنه‌هایی از امنیت قطار، به فرهنگ استفاده از این وسیله امن در جامعه کمک کنند.

رئیس سازمان سینمایی افزود: به نوبۀ خود به مدیران راه‌آهن برای برنامه‌ریزی و حضور در صحنه فرهنگی تبریک گفته و امیدوارم هنرمندان فیلم‌ساز در این جشنواره مشارکت حداکثری داشته باشند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.