| کد خبر: 156505 |

هیئت‌مدیره راه‌آهن عنوان کرد

کمک هنرمندان به روشن ساختن زوایای پنهان راه آهن

تین‌نیوز/ سعید رسولی معتقد است؛ هنرمندان با نگاه، طبع ظریف و ابزاری که در اختیار دارند می توانند زوایای پنهان یک پدیده را خوب ببینند و برای مردم بازگو کنند.

تین نیوز

سعید رسولی معتقد است؛ هنرمندان با نگاه، طبع ظریف و ابزاری که در اختیار دارند می توانند زوایای پنهان یک پدیده را خوب ببینند و برای مردم بازگو کنند.

سعید رسولی عضو هیئت‌مدیره راه‌آهن در گفت‌و‌گو با ستاد خبری جشنواره فیلم و عکس راه‌آهن، برگزاری این رویداد هنری را که برای اولین بار در صنعت ریلی کشور اتفاق می‌افتد ارزشمند خواند و گفت: ارائه امکانات و خدمات‌دهی عالی به مردم نکته‌ای است که همواره در استراتژی های کشورهای اروپایی به آن توجه جدی شده است و جایگاه بالایی دارد. راه‌آهن  یک وسیله نقلیه عمومی است و هر وقت که توانستیم در جاهایی بهترین خدمات را دهیم میزان رضایت‌مندی مردم نسبت به ما افزایش داشته‌است.

وی ادامه داد: در یک نشست خبری، خبرنگاری از من در خصوص اینکه برای تبلیغ راه‌آهن تاکنون چه اقداماتی صورت گرفته است، سوالی پرسید  که بنده در جواب وی  ارائه کیفیت بهتر خدمات و بهبود عملکرد نیروی انسانی و قطارها را بهترین تبلیغ معرفی کردم.

رسولی قطار را در کنار پایین بودن سرعت آن دارای مزیت هایی چون کاهش هزینه، استفاده از مناظر زیبا و حضور گرم خانواده در کنار هم  عنوان کرد و گفت: مطرح شدن این موارد نیاز به فرهنگ‌سازی دارد و هنرمندان می توانند در قالب موضوعات مطرح شده در جشنواره به آن‌ها بپردازند.

 رئیس شورای اطلاع‌رسانی راه‌آهن، راه‌اندازی قطار گردشگری در بعضی مسیرهای ریلی را در جهت توسعه فرهنگ گردشگری عنوان کرد و ادامه داد: با توسعۀ این قطارها و سرعت پایین آن‌ها و همچنین توقف در بعضی از مسیرهایی که در حالت عادی این امکان وجود ندارد، سعی کردیم تا طبیعت مناطقی که شاید تا پیش از این کمتر توجه می شد را به مردم و دوستداران محیط زیست نشان دهیم.  

وی در پاسخ به این سؤال که رویکرد مدیران ارشد مجموعه راه‌آهن به مقولۀ هنر و حمایت از آن‌ها برای تولید آثاری در حوزۀ ریلی چگونه است، جواب داد: در شورای اطلاع‌رسانی که متشکل از بنده و بسیاری از مدیران ارشد راه‌آهن است، سعی کردیم تا مشکلاتی که بر سر راه هنرمندان است را برطرف کنیم و فضای‌ کاری بهتری را برای حضور و حمایت از آن‌ها ایجاد کنیم. در مجموع حمایت مدیرعامل و هیئت‌مدیره راه‌آهن از جریان هنری که چند وقتی است در مجموعه وجود دارد، مثبت است و امیدواریم در تازه‌ترین جلسه شورای اطلاع‌رسانی، برای برگزاری هر چه بهتر جشنواره تصمیمات مهمی را اتخاذ کنیم.

این مقام مسئول در راه آهن معتقد است، برگزاری جشنواره فیلم و عکس باید در کنار توسعۀ ناوگان و خدمات‌رسانی بهتر به گسترش فرهنگ استفاده از قطار کمک کند و خاطرنشان کرد: هنرمندان با نگاه، طبع ظریف و ابزاری که در اختیار دارند می‌توانند زوایای پنهان یک پدیده را خوب ببینند و برای مردم بازگو کنند. مطمئناً حضور هنرمندان در راه‌آهن موجب می‌شود تا زیبایی‌هایی که از نظر عموم مردم کمتر به آن توجه شده‌است بیشتر جلب توجه کند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.