| کد خبر: 155977 |

سفر مجدد وزیر راه وشهرسازی به مناطق زلزله زده کرمانشاه

وزیر راه وشهرسازی برای دومین بار با حضور در استان کرمانشاه در پایان هفته با توجه به گزارش های تیم های اعزامی وزارت راه و شهرسازی، از مراحل آواربرداری و اسکان موقت از مناطق زلزله زده سرکشی می کند.

تین نیوز

وزیر راه وشهرسازی برای دومین بار با حضور در استان کرمانشاه در پایان هفته با توجه به گزارش های تیم های اعزامی وزارت راه و شهرسازی، از مراحل آواربرداری و اسکان موقت از مناطق زلزله زده سرکشی می کند.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، عباس آخوندی که پیش ازاین در روز سه شنبه ۲۳ آبان از مناطق زلزله زده بازدید کرده بود، در سفر پایان این هفته به مناطق زلزلزه زده علاوه بر بازدید از مراحل آواربرداری و اسکان موقت زلزله زدگان از آغاز عملیات اجرایی اسکان دائم در برخی مناطق استان کرمانشاه نیز بازدید خواهد کرد.

آخوندی با اشاره به اینکه بهسازی، ترمیم و مرمت، نوسازی و بازسازی واحدهای مسکونی خسارت دیده از زلزله در دستور کار وزارت راه و شهرسازی و تحت مدیریت بنیاد مسکن قرار دارد، تأکید کرد: هماهنگی کاملی بین وزارت راه و شهرسازی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در زمینه بازسازی واحدهای مسکونی آسیب دیده از زلزله وجود دارد.

وی در بازدید ۲۳ آبان ماه خود از مناطق زلزله زده اظهار داشته بود: تیمی فنی- مهندسی به منظور بررسی فنی و مهندسی واحدهای آسیب دیده از مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی و همچنین معاونت مسکن و ساختمان به منطقه اعزام شده اند تا منطقه را از جهت فنی و مهندسی و مسائل مرتبط با زلزله بررسی دقیق کنند.

دستور آخوندی برای ۲ اقدام فوری بانک مسکن در رابطه با مسکن مهر مناطق زلزله زده

شایان ذکر است میزان خسارت های وارد آمده به راه های استان کرمانشاه ۱۷ میلیارد تومان برآورد شده است. خوشبختانه پل های موجود در راه ها آسیب حداقلی داشتند و اغلب سالم مانده اند.

 

منبع: پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 0 0

    کاش لباس گرم و چادر برای زلزله زدگان میبردند