| کد خبر: 155166 |

◄ شماره تازه هفته‌نامه حمل‌ونقل با رویکرد به مترو

شماره 138 هفته‌نامه حمل‌ونقل با تمرکز بیشتر بر بخش‌های حمل‌ونقل جاده‌ای و مترو به بازار نشر آمد.

تین نیوز

شماره 138 هفته‌نامه حمل‌ونقل با تمرکز بیشتر بر بخش‌های حمل‌ونقل جاده‌ای و مترو منتشر شد.

سرمقاله شماره جدید هفته‌نامه از زبان مدیرکل دفتر ایمنی و ترافیک سازمان راهداری به‌موضوعی در خور تامل با عنوان «به فصل‌الخطاب نیاز داریم» توجه کرده است. مساله دستیابی به اطلاعات و آمار مرجع از نگاه جواد هدایتی، موضوعی است که با ورود طرف‌های خارجی به کشورمان بیشتر مشهود می‌شود، چراکه آنها بدون آمار مشخص درمورد موضوع مطالعاتی و جامعه هدف‌شان، پدیده‌ای را قابل بررسی درست و علمی نمی‌دانند. با این مقدمه بر ضرورت ایجاد سامانه جامعه حوادث با کمک دستگاه‌های اجرایی تاکید شده است.

عکس یک این شماره به تصویری از معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران اختصاص یافته است که به موضوع شهریِ مهمی مثل تخصیص مجوز طرح ترافیک اشاره دارد. این مطلب که ادامه آن را در صفحه 5 می‌خوانید در گفت‌وگو با محسن پورسیدآقایی از اولویت‌های مدیریت شهری تهران و نجات شهر از مشکلات ترافیکی و آلودگی هوای آن می‌گوید. اگر می‌خواهید درباره این موضوع به تکمیل اطلاعات خود بپردازید، پیشنهاد می‌کنیم این گفت‌وگو را مطالعه کنید.

عکس دوی نشریه، به افزایش همکاری ولوو با ایران اشاره دارد. این مطلب در گفت‌وگو با مدیرعامل ولووتراکس، با گریزی بر اثرات شرایط منطقه‌ای و بین‌المللی ایران بر تعاملات اقتصادی‌اش با سایر کشورها، به تحلیل شیوه همکاری شرکت ولوو با ایران می‌پردازد.

تیتر اصلی این شماره، درباره مشکلات حمل‌ونقلی است که به‌خاطر عدم برنامه‌ریزی درست به‌وجود آمده که نهایتا منجر به صرف هزینه و بودجه اضافی برای جبران اشتباهات شده است. این نوشتار، در مصاحبه با مهران قربانی نماینده ایران در کمیته ایمنی راه ترتیب داده شده که به تشریح وضعیت ایمنی راه‌ها می‌پردازد. بررسی مشکل هم‌جواری مترو و آزادراه تهران-قم و آسیب‌ها و مشکلاتی که به بار خواهد آورد، از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است. پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را تا انتها بخوانید.

یادداشت دیگر صفحه نخست از زبان محمد رجبی مدیرعامل شرکت مسافری رجا به موضوع ایجاد هولدینگ کمپانی راه‌آهن با دیدی انتقادی می‌پردازد.

تیترهای مهم صفحه، انحراف‌گیری از خطای گذشته در صفحه 4؛ رکورد مقاومتی با 400کیلومتر ریل‌گذاری در 7ماه؛ روزگار بیگانگی با کتاب هستند.

تیترهای دیگر صفحه نخست: رمزگشایی یک تحول در صفحه ریلی؛ ایجاد هاب لجستیکی با رمز شهر فرودگاهی امام خمینی در صفحه هوایی، نگاه‌مان به بنادر اقتصادی است در صفحه دریایی؛ نسخه پولی در پروژه‌ها در صفحه بازار.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.