| کد خبر: 155148 |

"کمپین مردمی کمک به زلزله زدگان" در سرای محلات ورودی غربی پایتخت

شهردار منطقه۲۱ از تشکیل کمپینی متشکل از چندین کارگروه ویژه به منظور جمع آوری و ارسال کمک های مردمی به هم میهنان زلزله زده کشور در سطح سرای محلات سیزده گانه ورودی غربی پایتخت خبر داد.

تین نیوز

شهردار منطقه۲۱ از تشکیل کمپینی متشکل از چندین کارگروه ویژه به منظور جمع آوری و ارسال کمک های مردمی به هم میهنان زلزله زده کشور در سطح سرای محلات سیزده گانه ورودی غربی پایتخت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، رحمانی شهردار این منطقه ضمن ابراز تاسف از فوت و مجروحیت شماری از هموطنانمان در حادثه دلخراش و ناگوار زلزله استان های غربی کشور، گفت: پیرو تاکیدات شهردار محترم تهران مبنی بر بهره‌گیری از حداکثر توان شهرداری تهران برای امداد و خدمات رسانی به مردم زلزله‌زده، منطقه۲۱ نیز همچون سایر مناطق ۲۲گانه پایتخت، پس از برپایی جلسه کمیته اضطراری در محل ستاد مدیریت بحران این منطقه نسبت به ارسال مرحله اول تجهیزات امدادی شامل ۱۰۰ تخته چادر شش نفره، صد دست لباس شامل کاپشن، شلوار، پوتین و چکمه؛ البسه گرم مناسب فصل زمستان، پتو، چراغ قوه، بیل و کلنگ و ... اقدام کرد.

وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران بر روی یکی از گسترده ترین کمربندهای زلزله خیز جهان (کمربند آلپ-هیمالیا) قرار دارد، به طوری که سالانه وقوع زلزله و زمین لرزه های کوچک و بزرگ؛ نقاط مختلفی از شهرها و استان های ایران اسلامی را تحت تاثیر قرار می دهد، افزود: مجموعه شهرداری منطقه۲۱ درراستای کمک رسانی ویژه به آسیب دیدگان این حادثه دردناک اقدام به تشکیل کمپینی متشکل از کارگروه های سلامت، خدمات اجتماعی و مدیریت محله؛ با عنوان "پویش مردمی کمک به زلزله زدگان غرب کشور" با محوریت جمع آوری نیازهای معیشتی و درمانی هم میهنان زلزله زده در سرای محلات سیزده گانه این منطقه کرده است و اطلاع رسانی لازم در این خصوص از طریق فضای مجازی و سازه های تبلیغات محیطی منطقه، همچنین چاپ و توزیع پوستر و بروشور در سطح منطقه انجام گرفت.

رحمانی در خاتمه با بیان اینکه حس همکاری، نیکوکاری و نوع دوستی میان ایرانیان زبانزد همگان است، خاطرنشان کرد: پایگاه های جمع آوری و ارسال کمک های نقدی و غیرنقدی شهروندان منطقه۲۱ و  نوع دوست وروردی غربی پایتخت نیز با مراجعه حضوری به سرای محلات سیزده گانه این منطقه می توانند کمک های نقدی و غیرنقدی خود را به هموطنان زلزله زده اهداء کنند.

 

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.