| کد خبر: 143334 |

◄ قزوین پایلوت ثبت تخلفات هوشمند رانندگی کشور شد

رئیس پلیس راه استان قزوین از راه‌اندازی سامانه‌های هوشمند ثبت تخلفات رانندگی به صورت پایلوت در استان قزوین خبر داد.

تین نیوز

سید مرتضی نصری خبرنگار تین‌نیوز از قزوین: رئیس پلیس راه استان قزوین از راه‌اندازی سامانه‌های هوشمند ثبت تخلفات رانندگی به صورت پایلوت در استان قزوین  خبر داد.

سرهنگ نصر الله بیگلری تصریح کرد:در راستای کاهش تصادف، سامانه های هوشمند ثبت تخلفات رانندگی با حضور نماینده پلیس راهور ناجا، رئیس مرکز مدیریت راههای کشور، مدیر کل فاوا سازمان راهداری و مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین به صورت پایلوت کشوری در این استان آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه در فاز اول این طرح تعداد ۲۱ سامانه هوشمند ثبت تخلفات رانندگی در محورهای مواصلاتی استان نصب شده است افزود: استان قزوین به عنوان پایلوت اجرای این طرح انتخاب و اطلاعات و تصاویر ثبت شده توسط سامانه های مذکور به مرکز مانیتورینگ قرارگاه پلیس راه متصل می‌گردد.

رئیس پلیس راه استان خاطر نشان کرد: اطلاعات ثبت شده از خودروهای عبوری توسط کاربر پالایش و تایید و پس از احراز تخلف صورت گرفته از طریق اجرائیات پلیس راهور ناجا برای متخلفین برگ جریمه صادر و در سیستم خلافی خودرو منظور خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه فعلاً از ۲۱ سامانه هوشمند ثبت تخلفات تعداد ۱۸ دستگاه فعال و قابل بهره‌برداری است افزود: سه دستگاه دیگر نیز از طریق پلیس راهور ناجا پس از بررسی و آزمایش، کد صادر و فعال خواهد گردید.

سرهنگ بیگلری در پایان تصریح کرد: در فاز دوم طرح نیز تعداد ۲۳ سامانه ثبت تخلف در محورهای اصلی و بزرگراه ها نصب و راه اندازی خواهد شد که مقدمات آن فراهم و در حال پیگیری است.  

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.