| کد خبر: 143057 |

هشدار به دریانوردان بوشهری

ناپایداری‌های جوی در استان بوشهر ادامه دارد

بوشهر - کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر گفت: ناپایداری‌های جوی در استان بوشهر ادامه دارد.

تین نیوز

به گزارش تین نیوز، به نقل از خبرنگار، هواشناس بوشهری با اشاره به وضعیت جوی استان بوشهر اظهار داشت: بررسی نقشه‌های پیش‌بینی نشان‌دهنده ناپایداری جوی تا اوایل هفته آینده در سطح استان است.

وی اضافه کرد: به همین سبب در برخی نقاط استان خصوصاً نواحی شمال شرق، شرق و جنوب استان و طی ساعات بعدازظهر و اوایل شب وقوع رعد و برق، رگبار پراکنده باران و در برخی ساعات وزش باد و گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

مساعدی افزود: برای ساعات آینده آسمان استان نیمه ابری تا تمام ابری همراه با غبار محلی، در برخی مناطق طی بعد از ظهر و اوایل شب عمدتاً در نواحی شرقی و جنوبی استان رگبار باران، رعد و برق و گاهی وزش تند باد و گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

وی بیان کرد: در این مدت جهت باد غالباً جنوب شرقی تا جنوب غربی با سرعت 14تا 38 کیلومتر در ساعت خواهد بود که در هنگام وقوع ناپایداری تا بیش از 60 کیلومتر در ساعت می‌رسد.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر ادامه داد: ارتفاع موج دریا نیز بین 30 تا 90 سانتیمتر و در ساعاتی از ظهر و شب 60 تا 120 گاهی تا 180 سانتیمتر خواهد بود.

وی گفت: فردا زمان مد اول دریا ساعت چهار و 13 دقیقه بامداد، جزر اول ساعت 12 و 26 دقیقه، مد دوم ساعت 18 و 52 دقیقه و جزر دوم در ساعت 22 و 18 دقیقه خواهد بود.

منبع: خبرگزاری خبرنگار

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.