| کد خبر: 142707 |

◄ حواشی حمل‌ونقل در شبکه‌های اجتماعی

شنیده‌ها از شبکه‌های اجتماعی حاکی از آن است که اخیرا کمپینی در تلگرام با عنوان « کمپین نه به سپهتن سواری» راه‌اندازی شده است.

تین نیوز

شنیده‌ها از شبکه‌های اجتماعی حاکی از آن است که اخیرا کمپینی در تلگرام با عنوان « کمپین نه به سپهتن سواری» راه‌اندازی شده که تا کنون بیش از 3000 عضو گرفته و هدف ار راه‌اندازی این کمپین نیز اطلاع‌رسانی به مسئولان از مشکلات نصب این سامانه در سواری‌های کرایه عنوان شده است.

بر اساس آن‌چه اعضای این کمپین عنوان کرده‌اند، دلیل این مخالفت آن است که اولا مسیر سواری‌ها کوتاه و معمولا مبدا - مقصد است و  ثانیا سواری کرایه از طرفی وسیله امرار معاش و از طرفی حریم خصوصی افراد است که از آن برای تردد با خانواده خود استفاده می‌کنند که نمی‌شود از طریق پلیس با دوربین داخل خودرو کنترل شود ثالثا با این کار بدون کارشناسی اندک مسافر سواری‌های کرایه نیز اشتیاق به سفر با این وسیله نقلیه را از دست می‌دهند.

همچنین در چند گروه تلگرامی مرتبط با فعالان بخش دریا پیامی از یک دریانورد از دیلم منتشر شد که در آن آمده بود: چند روز پیش تمام رسانه‌ها از خبر شکایت مسئولان کویتی از ایران به سازمان ملل  بابت برخورد قایق‌های سپاه با ماهیگیرانشان که همگی نیز مصری بودند، منتشر شد. حالا ببینیم مسئولان ما برای لنج‌ها و دوبه‌هایی که به سمت کویت می‌روند در قبال بدترین بی‌احترامی‌هایی که از طرف گشت ساحلی آنها که به سواحل خمسین معروف است چه کار می‌کنند. خوراندن آب شور، نگهداشتن در آفتاب در هوای ۵۰ درجه، برخورد فیزیکی و حتی دزدی از پول کارگری ملوان‌ها به بهانه گشتن ساک ملوان کار هر روزه آنهاست. دولت کویت به‌خاطر ماهیگیر مصریش تا سازمان ملل رفت. شما برای ما چه می‌کنید؟

همچنین چند روز پیش در شبکه‌های اجتماعی پیامی هشدار گونه خطاب به رانندگان منتشر شد که حکایت از آن داشت که در محور نهاوند به شهر فیروزان روبروی ماسه شویی اشخاصی با پرتاب سنگ به سوی خودروها قصد متوقف کردن آنها را دارند تا از این طریق به سرقت از ناوگان باربری و خودروهای تک سرنشین اقدام کنند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.