| کد خبر: 134294 |

به همت ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش‌بنیان هوایی و هوانوردی

نخستین جشنواره ایده بازار هوایی و هوانوردی در دانشگاه تهران برگزار خواهد شد

نخستین جشنواره ایده بازار هوایی و هوانوردی در دانشگاه تهران، پذیرای ایده‌های خلاقانه دانشگاهیان و فعالان صنعت هوایی کشور خواهد بود.

تین نیوز

نخستین جشنواره ایده بازار هوایی و هوانوردی در دانشگاه تهران، پذیرای ایده‌های خلاقانه دانشگاهیان و فعالان صنعت هوایی کشور خواهد بود.

 

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش بنیان هوایی و هوانوردی، طرح برگزاری نخستین جشنواره ایده بازار هوایی و هوانوردی به‌منظور پرورش ایده‌های نو و خلاقیت‌ در حوزه هوایی و هوانوردی، حرکت به سمت کاربردی سازی ایده‌های خلاقانه و تجاری‌سازی و ایجاد ارتباط پویا بین نیازهای روز کشور و فعالیت‌های نخبگان در دانشگاه، به همت ستاد هوایی و هوانوردی با همکاری اداره کل امور فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران تدوین‌شده است.

 

به گزارش بخش ترویج و فرهنگ‌سازی ستاد هوایی و هوانوردی، دانشجویان، اساتید و فعالین صنعت هوایی کشور می‌توانند با مشارکت در این جشنواره، ایده‌های خود را در معرض آزمون و داوری قرار دهند. صاحبان ایده‌های برتر این فرصت را خواهند داشت که با حضور سرمایه‌گذاران و نماینده سازمان‌های فعال در صنعت هوایی کشور، به ارائه ایده خود بپردازند. همچنین کارگاه‌های آموزشی با موضوعاتی همچون خلاقیت و نوآوری و ایده پردازی در صنعت هوایی نیز برای مخاطبین جشنواره برگزار خواهد شد تا شرکت‌کنندگان بتوانند ایده‌های خود را به شکل بهتری تدوین و منتشر کنند.

 

اطلاعات تکمیلی درباره این جشنواره از طریق سایت ستاد به آدرس IATDH.ISTI.IR منتشر خواهد شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.