| کد خبر: 133453 |

با افزایش تردد مسافران به شمال کشور رخ داد؛

اختلاف نظر پلیس راهور و سازمان راهداری درباره ایمنی محور شمشک-دیزین

طبق گفته معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای محور شمشک – دیزین مشکل ایمنی برای تردد ندارد اما رئیس پلیس راهور ناجا اصرار دارد که به دلیل مسائل ایمنی محدودیت تردد در این جاده همچنان ادامه خواهد داشت.

تین نیوز

طبق گفته معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای محور شمشک – دیزین مشکل ایمنی برای تردد ندارد اما رئیس پلیس راهور ناجا اصرار دارد که به دلیل مسائل ایمنی محدودیت تردد در این جاده همچنان ادامه خواهد داشت.

 

به گزارش تین نیوز به نقل از ایلنا؛ عبدالهاشم حسن نیا معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با بیان اینکه این محور از لحاظ ایمنی هیچ مشکلی برای تردد ندارد، اظهار داشت: شاید نگاه پلیس راهور در ایجاد محدودیت برای این مسیر نگاه ترافیکی است.

 

وی با بیان اینکه در حال حاضر با توجه به این که در ساعات پیک سفر به استان های شمالی هستیم، یکی از مسیرهای کم ترافیک محور فیروزکوه است، گفت: با توجه به اینکه محور هراز هنوز 3 الی 4 نقطه ترافیکی دارد، ترافیک در این مسیر بیشتر از مسیر فیروزکوه خواهد بود و ترافیک در محور فیروزکوه روان تر است.

 

معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با بیان اینکه عدم رعایت سرعت مطمئنه و عدم رعایت تردد در مسیر خط کشی شده می تواند زمان سفر را تا 40 درصد افزایش دهد، ادامه داد:  رانندگانی که این موضوعات را رعایت نمی کنند باعث ایجاد ترافیک های طولانی می شوند.    

 

رئیس پلیس راهور ناجا پیش از این گفته بود: محور شمشک -دیزین  از اسفند ماه سال گذشته  به علت ناامنی مسدود است و این محدودیت ادامه دارد.منتظر هستیم سازمان راهداری استان تهران و البرز اقدامات نهایی را در این رابطه  انجام دهند اما تا آن زمان محدودیت محور شمشک – دیزین کماکان ادامه خواهد داشت.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.