| کد خبر: 133018 |

مسیر تعامل با فراکسیون امید در انتخابات هیات رئیسه مجلس باز است

عضو فراکسیون امید در مجلس شورای اسلامی گفت: با تعامل می‌توان مسائل پیرامون انتخابات هیات رئیسه مجلس را حل کرد.

تین نیوز

عضو فراکسیون امید در مجلس شورای اسلامی گفت: با تعامل می‌توان مسائل پیرامون انتخابات هیات رئیسه مجلس را حل کرد.

 
جلال میرزایی پیرامون برنامه‌های فراکسیون امید در زمینه انتخابات هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: رویکرد فراکسیون امید در قبال انتخابات هیات رئیسه مجلس، تلاش برای حفظ وضع موجود به خصوص در زمینه رئیس و نواب رئیس بوده است.

 

نماینده مردم ایلام، ایوان، شیروان، چرداول و مهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تاکید دکتر عارف در جلسات فراکسیون امید همواره حفظ آرامش کشور است، بیان کرد: باید تلاش کنیم با حفظ وضعیت موجود هیات رئیسه مجلس، فضای جامعه نیز به سمت آرامش برود.

 

وی افزود: باید توجه داشت که در برگزاری انتخابات هیات رئیسه، فراکسیون امید یک طرف قضیه است و طرف های دیگر نیز در این زمینه تاثیرگذار هستند.

 

عضو فراکسیون امید در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نگاه و رویکرد ما این است که با همدلی بتوانیم رئیس و نواب رئیس را انتخاب کنیم و حساسیت خاصی در خصوص سایر رقابت‌ها نداریم.

 

میرزایی متذکر شد: مطالبه فراکسیون این بوده است که یکی از زنان نماینده مجلس و یک نماینده از اهل سنت در هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی حضور داشته باشند.

 

وی ادامه داد: این موضوعات جز اولویت‌های فراکسیون امید است که پیگیری می‌شود تا براساس مذاکره بتوانیم به این اولویت‌ها دست پیدا کنیم.

 

نماینده مردم ایلام، ایوان، شیروان، چرداول و مهران در مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به معرفی پرشکیان از سوی فراکسیون امید برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: همانطور که پزشکیان مصاحبه کرده‌ با مذاکره به دنبال حل مسائل انتخابات هیات رئیسه هستیم.

 

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی به همکاری‌های مناسب فراکسیون امید با سیار فراکسیون‌ها در یک سال گذشته اشاره کرد و گفت: در زمینه همکاری با سایر فراکسیون‌ها در یکسال گذشته نشان دادیم که مشکلی نداریم و بزرگان اصلاحات نیز معتقدند فراکسیون امید باید با اصولگراهای مجلس تعامل داشته باشد و در فضای تعامل بتوانیم برای چالش‌ها و بحران‌های کشور در سایه همدلی و تعامل با دولت، راه‌های برون رفت از مشکلات موجود را پیدا کنیم.

 

منبع: خبرگزاری خانه ملت

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.