| کد خبر: 133002 |

فراکسیون نمایندگان ولایی و مستقلین به لیست مشترک رای می دهند

سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: فراکسیون نمایندگان ولایی و مستقلین به لیست مشترک ترکیب هیات رئیسه مجلس رای می دهند و انتظارات فراکسیون امید باعث شد به تعامل نرسیم.

تین نیوز

سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: فراکسیون نمایندگان ولایی و مستقلین به لیست مشترک ترکیب هیات رئیسه مجلس رای می دهند و انتظارات فراکسیون امید باعث شد به تعامل نرسیم.

 

سیدحسین نقوی حسینی در خصوص تصمیم گیری فراکسیون نمایندگان ولایی در زمینه انتخابات هیات رئیسه مجلس اظهار داشت: فراکسیون نمایندگان ولایی از ابتدا تصمیمی داشت که نقش موثری در تصمیمگیری های مجلس از جمله اعضای هیات رئیسه مجلس ایفا کند، به این جهت نشسته های متعددی تا کنون داشته و رویکردهای مختلفی در زمینه انتخابات هیات رئیسه مجلس مطرح شد.

 

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: یک رویکرد این بود که فراکسیون نمایندگان ولایی بدون تعامل با سرایر فراکسیون ها لیست مستقل ارائه کند و رویکرد دیگر این بود که با فراکسیون مستقلین ولایی تعامل داشته باشیم و لیست مشترک با این فراکسیون داشته باشیم.

 

وی گفت: همچنین در نظر داشتیم هر سه فراکسیون تعامل داشته باشیم و هر سه فراکسیون نمایندگان ولایی، مستلقین و امید لیست مشترک ارائه دهند.

 

این نماینده مجلس عنوان کرد : در نهایت اعضای فراکسیون نمایندگان ولایی این رویکرد که با فراکسیون مستقلین تعامل داشته باشیم و لیست مشترک ارائه شود را مورد قبول عنوان کردند.

 

نقوی حسینی اظهار داشت: به همین جهت به درخواست فراکسیون مستقلین، نشستی برگزار شد و توافق کردیم دو فراکسیون لیست مشترک ارائه دهند و در صحن علنی همه اعضای فراکسیون مستقلین و نمایندگان ولایی به لیست مشترک برای ترکیب هیات رئیسه مجلس رای دهند.

 

وی عنوان کرد: فراکسیون امید هم درخواست نشست با فراکسیون نمایندگان ولایی داشت و نشستی هم برگزار شد اما آنها انتظاراتی دارند که قابل قبول برای فراکسیون نمایندگان ولایی نبود، اعضای فراکسیون معتقد هستند باید طوری عمل کنیم تا واقعیت مدیریت توانمند مجلس محقق شود.

 

سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی گفت: در نهایت انتظارات فراکسیون امید باعث می شود که نتوانند با سایر فراکسیون های مجلس هماهنگ شوند.

 

منبع: خبرگزاری خانه ملت

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.