| کد خبر: 132887 |

حمایت از حضور بخش خصوصی در بازارهای جهانی

فعالان اقتصادی در بخش خصوصی و اتاق‌های بازرگانی همگام با سایر بخش‌ها با استقبال از انتخاب مجدد دکتر روحانی به ریاست جمهوری در انتظار روزهای بهتر برای 4 سال آینده هستند.

تین نیوز

فعالان اقتصادی در بخش خصوصی و اتاق‌های بازرگانی همگام با سایر بخش‌ها با استقبال از انتخاب مجدد دکتر روحانی به ریاست جمهوری در انتظار روزهای بهتر برای 4 سال آینده هستند.

 

این در حالی است که تنها درخواست اتاق‌های بازرگانی در استانهای مختلف، همراهی دولت در حل مشکلات و موانع تولید و جذب سرمایه گذار است.در همین حال به سرانجام رسیدن برجام و دسترسی راحت تر به بازار‌های صادراتی می‌تواند راهی مناسب برای تکمیل ظرفیت تولید شرکتها و بهره گیری از فرصت‌های جدید باشد که باید روند آن تسریع شود.

 

در این شماره از ویژه نامه اتاق‌های بازرگانی شهرستان‌ها روسا و اعضای اتاق‌های بازرگانی قم و کاشان در گفت‌و‌گو‌های مختلف ضمن تشریح توانمندی‌ها و فرصت‌های قم و کاشان، حذف مشکلات پیش رو در توسعه کسب و کار را خواستار شدند. دسترسی آسان به پایتخت و مرکزیت قم و کاشان از مهمترین مزایایی مورد تاکید فعالان اقتصادی بخش خصوصی است که باید از این ویژگی‌ها به نحو احسن استفاده کرد.

 

دسترسی آسان به آزادراه‌ها و واقع شدن در مسیر ترانزیتی در کنار سهم قابل توجه فرش در اشتغالزایی کاشان و قم از ویژگی‌های مشترک این دو شهر است . این در حالی است که شهر کاشان با برخورداری از صنایع ریزو درشت در کنار جذابیت‌های گردشگری در بعد صنعتی نیز حرف‌های زیادی برای گفتن دارد که می‌تواند فضای مناسبی را در اختیار تولیدکنندگان قرار دهد. از سوی دیگر بخش خصوصی استان قم منابع درآمدی سرشاری را از بخش‌های مختلف صنعتی و به ویژه صنایع وابسته به پتروشیمی برای این استان به ارمغان آورده اند.

 
 

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.