| کد خبر: 131094 |

طرح بهین یاب در بخش گردشگری هم اجرایی شود

قزوین- رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی گفت: اجرای طرح بهین یاب در بخش گردشگری نیز ضروری است تا فعالان این بخش نیز مورد حمایت دولت قرار گیرند.

 

به گزارشمهر ، داود محمدی عصر دوشنبه در همایش تجلیل از فعالان اقتصاد مقاومتی که با حضور رئیس کل بانک مرکزی در سالن تربیت معلم قزوین برگزار شد اظهارداشت: بخش کشاورزی نیازمند حمایت های بیشتر دوبت در صنایع تبدیلی، فرآوری، تنظیم قیمتهاست تا وضعیت بهتری داشته باشد.

 

محمدی بیان کرد: اجرای طرح بهین یاب در بخش صنعت از کارهای بسیار خوبی است که می تواند در بخش کشاورزی و گردشگری هم اجرا شود و این روند لازم است همچنان تداوم یابد.

 

طرح بهین یاب در بخش گردشگری هم اجرایی شود

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: تقویت منابع بانکی برای رسیدن به هدف ضروری است تا متقاضیان بیشتری از تسهیلات دولتی برای رونق تولید استفاده کنند.

 

وی اظهارداشت: بهسازی و نوسازی صنایع فرسوده از دیگر کارهایی است که می تواند به بهبود فضای کسب و کار و تولید و اشتغال کمک کند تا بهره وری هم ارتقاء یابد صنایع به روز نیست.

 

محمدی گفت:متاسفانه بخشی ازصنایع به روز نیست لذا کارآمدی لازم را ندارد که با منطقی شدن سود تسهیلات و دادن مشوق های صادراتی به رونق تولید کمک کرد.

 

وی بیان کرد:کاهش واردات غیر لزوم، تعیین تعرفه ها، توجه به بازارهای هدف و فرهنگ سازی می تواند به تولید کمک کند.

طرح بهین یاب در بخش گردشگری هم اجرایی شود

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی اضافه کرد:بخش معدن مزیت های فراوانی دارد که از آن غفلت کرده ایم که هنوز 20 درصد آن را هم عملیاتی نکرده ایم که باید مورد توجه قرار گیرد.

 

وی اظهارداشت: بخش گردشگری هم استعداد فراوانی برای ایجاد اشتغال دارد که به عنوان قطب گردشگری می تواند به شکوفایی برسد.

 

محمدی در خصوص پیگیری معوقات بانکی هم گفت:در کمیسیون اصل 90 بدنبال بازپرداخت معوقات بانکی هستیم و در خصوص اجرایی نشدن ابلاغیه بخشودگی جرائم زیر 100 میلیون تومان هم در استان قزوین این کار اجرا نشده که انتظار پیگیری داریم.

طرح بهین یاب در بخش گردشگری هم اجرایی شود

در این مراسم از 55 تن از فعالان اقتصاد مقاومتی تجلیل شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها