| کد خبر: 130987 |

اقتصاد اروند در مسیر رشد و توسعه

تین نیوز

قائم مقام و عضو هیات مدیره سازمان منطقه آزاد اروند گفت: استقرار گمرک جمهوری اسلامی ایران در مبادی خروجی و ورودی منطقه، آغاز تحول و رشد اقتصادی برای آبادان و خرمشهر است.

 

به گزارش فرینا، عبدالله کعبی در مراسم انتقال گمرکات مستقر در بازارهای تجاری ساحل اروند و کنزالمال به مبادی خروجی و ورودی منطقه آزاد اروند، که با حضور مقامات گمرک و معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کارهای این سازمان انجام پذیرفت گفت: استقرار گمرک در مبادی خروجی و ورودی منطقه، دستاوردی تاریخی برای آغاز یک رشد بی سابقه در اقتصاد و تحول ساختاری در رشد و رسیدن به نقطه مطلوب برای معیشت و رونق کسب و کار در آبادان و خرمشهر است .

 

کعبی خطاب به رئیس محترم جمهور در دولت تدبیر و امید افزود: بدون تردید امید، بیش از گذشته برای ما نشان افتخاری است که در دولت جنابعالی دریافت کردیم و این نشان، برای ما آغازی از حرکت به سمت رشد و تعالی در اقتصاد و رسیدن به نقطه مطلوب در اقتصاد آسیب دیده آبادان و خرمشهر است .

 

از شما تشکر و قدردانی می کنیم چرا که امید را به مردم خوب و شریف منطقه آزاد اروند به ارمغان آوردید و بی تردید عواید و دستاوردهای این تحول، در معیشت و اقتصاد خانوادهای اروندی و فعالان اقتصادی و تجار و بازرگانان آبادان و خرمشهر خواهد رسید و این موضوع نهایت غایت و هدف ما در خدمت به مردم این مرز و بوم است .

 

قائم مقام سازمان منطقه آزاد اروند گفت: تولید و اشتغال دو بازوی مهم و اساسی و نتیجه آغاز این فرآیند است که منطقه آزاد اروند استراتژیک را در گستره ای از کشورهای منطقه، پیشتاز در رشد اقتصادی و توسعه قرار خواهد داد و می تواند امید آیندگان و فرزندان آبادان و خرمشهر برای آسودگی خاطر در معیشت و کسب و کار و به معنایی دیگر اقتصاد شکوفای خانواده های اروندی باشد.



 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.