| کد خبر: 130193 |

هفتمین روز نمایشگاه کتاب هنوز مشکلات تاسیساتی رفع نشده است

تین نیوز

هفتمین روز از سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب را در حالی پشت سر می گذاریم که چند روزی است استشمام بوی نامطبوع شدیدی در سالن ملل نمایشگاه بازدیدکنندگان و متصدیان غرفه ها را می آزارد.

به گزارش سه شنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا مستقر در نمایشگاه ، بوی نامطبوع در طبقه همکف بخش اداری سالن ملل یا همان ساختمان U شکل منتشر شده است.

در این بخش بازار جهانی کتاب، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، انجمن کلیمیان و همچنین غرفه هایی از کشورهای شیلی و افغانستان و به ویژه غرفه اطلاع رسانی نمایشگاه فعالیت دارند.

دست اندرکاران این غرفه ها با اعلام نارضایتی از این وضعیت، اعلام کردند که مشکل را به مسئولان شهر آفتاب و نمایشگاه اطلاع داده اند ولی هنوز کاری انجام نشده است.
متصدی غرفه شیلی گفت: فکر می کنم این بو به دلیل چوب هایی است که در این غرفه ها استفاده کرده اند و دست اندرکاران هر روز با اسپری های خوشبوکننده تلاش می کنند تا این بو را از بین ببرند.

یکی دیگر از غرفه داران این بوی نامطبوع را مربوط به کودهایی می دانست که پای گلدان ها ریخته اند.
یکی از خانم های غرفه اطلاع رسانی گفت: این بو از روز جمعه و ظاهرا پس از باران شدید هفته گذشته آغاز شده و بسیاری از مراجعان اعتراض خود را به ما اعلام می کنند و ما نیز به شهرداری گفته ایم تا مشکل را رفع کنند ولی تاکنون نتیجه ای ندیده ایم.

یکی از مسئولان اجرایی نمایشگاه در پاسخ به خبر ایرنا گفت که این بوی نامطبوع مربوط به سرویس های بهداشتی است که گاهی در فضای سالن متصاعد می شود.
وی افزود: البته هواکش های سرویس ها نیز روشن است و با مواد خوشبوکننده تلاش می کنیم تا این بو کمتر مشام مردم را آزار دهد ولی زمان برپایی نمایشگاه است و عملا نمی توانیم سرویس های بهداشتی سالن را به قصد تعمیرات تعطیل کنیم.
سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب با شعار یک کتاب بیشتر بخوانیم از 13 تا 23 اردیبهشت در شهر آفتاب برگزار می شود.
 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.