| کد خبر: 128826 |

ایران به جمع صادرکننده بنزین جهان خواهد پیوست

تین نیوز

 رئیس جمهور جمهوری اسلامی ایران گفت: ایران به جمع صادرکننده بنزین در جهان تخواهد پیوست.

 

به گزارش مهر، حسن روحانی در مراسم افتتاح پالایشگاه میعانات گازی ستاره خلیج فارس با بیان اینکه امروز بسیار روز فرخنده و مبارکی است و حتما جزو روزهای به یادماندی در تاریخ کشور خواهد بود. بیان داشت: امروز روز پاسدار است و نقش سپاه در حراست و حفاظت کشور و انقلاب غیرقابل انکار است.

 

وی عنوان کرد: حتی در جنگ نیز هر وقت باهم بودیم موفقیت های بزرگ به دست آوردیم؛ در این سالها هر وقت غرور ما را گرفته است عقب افتاده ایم. نقشی که پاسداران عزیز در تثبیت انقلاب و جنگ تحمیلی داشته اساسی کلیدی و بی نظیر است. کمکی که امروز علاوه داخل کشور؛ به مردم کشورهای همسایه دارد؛ و اگر کمک های سپاه نبود امروز گروهکهای تروریستی صاحب دولت در منطقه شده بودند.

 

روحانی خاطرنشان کرد: اساس کارهای بزرگ تعامل سازنده است. اول باید تعامل سازنده با خودمان داشته باشیم. همه به رهبری، قانون اساسی وفادار هستیم. اگر ندانیم چگونه با خودمان تعامل داشته باشیم با دنیا هم نمی توانیم تعامل داشته باشیم.

 

رئیس جمهور افزود: هر زمان از هم فاصله گرفته ایم روزهای سختی داشته ایم و هر وقت تعامل سازنده بود، توانسته ایم فتح المبین ها و روزهای بزرگ در دفاع مقدس را خلق کنیم. باید در کنار هم باشیم. امروز در ستاره خلیج فارس تعامل سازنده را می بینیم و فتح و گشایش را مشاهده می کنیم.

 

روحانی خاطرنشان کرد: این کار با همکاری همه مجموعه ها به این مرحله رسیده است. اگر بانکها همکاری نمیکردند و اگر فضای واردات برای قطعات کالاهای مورد نیاز این پالایشگاه مهیا نمیشد امروز شاهد این دستاورد نبودیم. مدیریتی موفق است که از همه استفاده کند و نگاه تعاملی داشته باشد.

 

وی گفت: فاصله ها و اختلافات به خاطر ضعف ایمان است. مردم اروزهای بزرگی داشتند که انقلاب کردند؛ در دفاع مقدس مقاومت کردند و دوره سخت تحریم ها را تحمل کردندکه باید همه برای تحقق این ارزوها تلاش کنیم.

 

وی عنوان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند که در کشور ما باید بجایی برسیم که بنزین و گازوئیل را وارد نکنیم و این افتخار نصیب دولت یازدهم شده که این خواسته را عملی کند مقام معظم رهبری فرمودند پیرامون تورم کارهای خوبی در دولت یازدهم شده است اما طبق قولی که به ایشان داده بودیم تا قبل از ۹۵ تورم را تک رقمی کردیم.

 

روحانی با بیان اینکه اگر ما خودمان نتوانیم باهم تعامل کنیم چطور میتوانیم با دنیا تعامل کنیم. تصریح کرد: هر وقت باهم بودیم پیروزی های بزرگی را به دست آوردیم.

 

وی گفت: مردم اروزهای بزرگی داشتند که انقلاب کردند؛ در دفاع مقدس مقاومت کردند و دوره سخت تحریم ها را تحمل کردندکه باید همه برای تحقق این ارزوها تلاش کنیم. رقابت انتخاباتی صحیح و بجاست اما برخی ها صبح روز بعد از انتخابات تازه مخالفت ها و کارشکنی ها را شروع می کنند.

 

رئیس‌ جمهور تصریح کرد:در جریان برجام همه و همه از مقام معظم رهبری و مسولان ارشد نظام پای کار ٱمدند و الان وقت استفاده ار این ظرفیت است نه اینکه به مخالفت با آن برخیزیم.

 

حجت الاسلام روحانی  پالایشگاه ستاره خلیج فارس نماد برادری و تعامل خواند و گفت: هر کس برای استقلال،آزادی، جمهوری اسلامی کار می کند انقلابی است. هر کس به دنبال اقتدار و پیشرفت ایران است انقلابی است.

 

ریاست جمهوری با بیان اینکه از روز اول قولمان این بود که از همه توانمان و نظرات جمع استفاده کنیم گفت:قرارگاه سازندگی خاتم جزو نهادهایی است که همواره تلاش هایی سازنده داشته که بر اساس اصل ۴۷ که تاکید براستفاده از نیروهای مسلح توسط دولت دارد خدمات قابل توجهی داشته است.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.