| کد خبر: 128203 |

ایجاد تحرک در بخش مسکن منوط به تصمیم سازی درست در این حوزه

تین نیوز

تین‌نیوز| عضوکمیسیون اقتصادی مجلس با انتقاد از بی توجهی دولت ها به بخش مسکن، گفت: با ادامه روند فعلی بازارمسکن رونق و افزایش قیمتی را تجربه نخواهد کرد.

 

 

 به گزارش خانه ملت، علی اکبر کریمی با انتقاد از بی توجهی دولت ها به بخش مسکن،گفت: بازار مسکن با ادامه روند فعلی رشد و تحرکی را تجربه نخواهد کرد.

 

نماینده مردم اراک و کمیجان در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه حل مشکلات پیش روی مسکن مهر و تکمیل آن می تواند تاحدودی تحرک در بازار ایجاد کند،افزود: متاسفانه وزارت راه و شهرسازی رویکرد مثبتی به مسکن مهر نداشته و طولانی شدن پروژه مسکن مهر نیز دلیل روشنی بر بی توجهی به این پروژه است.

 

وی با تاکید براینکه دولت در ارایه برنامه ای مشخص در حوزه مسکن کوتاهی کرده است،تصریح کرد:کوتاهی در ارایه طرحی مشخص در این حوزه و پیگیری ضعیف طرح قبلی وضعیت فعلی بازار مسکن را رقم زده است.

این نماینده مردم درمجلس دهم با بیان اینکه اگر دولت خواهان ایجاد رونق در اقتصاد است؛باید به بخش مسکن توجه کند،گفت: ایجاد رونق در مسکن بازتاب گسترده ای در سایر بخش های اقتصادی دارد.

 

وی با تاکید بر اینکه فرصت رونق به اقتصاد کشور داده نشده است،افزود:رکود موجود در بخش مسکن کشور را از مواهب رشد اقتصادی محروم کرده است.

 

پیش بینی بازار مسکن پس از روی کار آمدن دولت آتی ممکن است

کریمی ادامه داد: باید دید دولت آتی درخصوص بحث مسکن چه سازوکاری را درپیش می گیرد تا به این ترتیب پیش بینی درستی از آینده این بازار ارایه کرد.

 

وی با بیان اینکه مسکن بخش اثرگذار در بحث اقتصاد است،تاکید کرد:هردولتی که سرکار باشد باید به بخش مسکن توجه ویژه ای داشته باشد زیرا ریشه رشد اقتصادی به توجه به این مهم بر می گردد.

 

عضوکمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی،یادآور شد: جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت ها در بخش مسکن و همچنین توجه به ایجاد تحرک در این بازار از الزاماتی است که باید مدنظر قرار بگیرد.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.