| کد خبر: 168490 |

◄ خط چهار مترو به تهرانسر می‌رسد

محسن هاشمی، رئیس شورای شهر تهران در بازدید از طرح‌های عمرانی منطقه ۲۱ از رسیدن خط چهار مترو به تهرانسر خبر داد.

تین نیوز

محسن هاشمی، رئیس شورای شهر تهران در بازدید از طرح‌های عمرانی منطقه ۲۱ از رسیدن خط چهار مترو به تهرانسر خبر داد. به این ترتیب یکی از معضلات حمل‌ونقلی در این منطقه حل خواهد شد و ساکنان این منطقه راحت‌تر می‌توانند به مرکز شهر تردد کنند.

در این بازدید که اعضای شورا و کمیسیون حمل‌ونقل و ترافیک نیز حضور داشتند، حسن رحمانی، شهردار منطقه ۲۱ گفت: طرح‌های عمرانی این منطقه به ارزش ۳۰۰میلیارد ریال است که به‌صورت مشارکتی و تهاتری در حال اجراست.

هاشمی نیز گفت: شهرداری منطقه باید این طرح‌ها را با سازمان مشارکت‌های شهرداری در میان بگذارد تا از لحاظ صرفه اقتصادی موردبررسی قرار گیرند.

 اعضای شورای شهر در ابتدا از بازار گل و گیاه منطقه ۲۱ دیدن کردند سپس بازار قطعات خودرو که با مشارکت ۲۷درصدی شهرداری و به ارزش ریالی ۱۴۰میلیارد ریال درحال احداث است مورد بازدید قرار گرفت.

در ادامه کلنگ بوستان بهمن واقع در جاده مخصوص به مساحت ۴۹۶۰۰مترمربع به زمین زده شد تا در زمان‌بندی مشخص به بهره‌برداری برسد.

در ادامه اعضای شورای شهر ضمن بازدید از طرح تقاطع غیر‌هم‌سطح بزرگراه لشگری و سه‌راه اندیشه (پروژه دوگاز) در جریان روند اجرای این طرح قرار گرفتند.

شهردار منطقه ۲۱ اظهار امیدواری کرد: با افتتاح این طرح یکی از معضلات منطقه در بحث ترافیکی مرتفع می‌شود. همچنین انتظار می‌رود طرح دوگاز تا پایان سال و هم‌زمان با میلاد حضرت علی (ع) مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

رحمانی اظهارکرد: شهرداری راه را برای شرکت‌های خصوصی در مشارکت در طرح‌های خود باز گذاشته است و از همکاری و مشارکت شرکت‌های صنعتی منطقه در اجرای طرح‌های پیشنهادی استقبال می‌کند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.