| کد خبر: 166875 |

◄ بازتعریف توسعه شهر تهران در شورای شهر

شورا به دنبال بهبود شرایط تهران و توسعه شهر است اما موضوع رعایت ضوابط و مقررات را هم‌زمان با توسعه شهری مدنظر قرار می‌دهد.

تین نیوز

در حالی عضو شورای شهر تهران، از توسعه شهر با رعایت ضوابط و مقررات، سخن به میان می‌آورد که این کلان‌شهر در چند سال اخیر توسعه لجام گسیخته‌ای را تجربه کرده به گونه‌ای که رسیدگی به خدمات ابتدایی در برخی مناطق برای مدیریت چندان به راحتی امکان پذیر نیست.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، افشین حبیب‌زاده با اشاره به این‌که، توسعه شهری را باید با رعایت ضوابط و مقررات مدنظر قرار داد، اظهار کرد: در جلسه‌ مشترکی که به این منظور برگزار شد، ابعاد مختلف توسعه شهر با رعایت برخی موازین مورد بررسی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: قطعاً شورا به دنبال بهبود شرایط تهران و توسعه شهر است اما موضوع رعایت ضوابط و مقررات را هم‌زمان با توسعه شهری مدنظر قرار می‌دهد.

حبیب‌زاده با تاکید بر این‌که امیدوار هستیم در آینده نزدیک شاهد بهبود بیش از پیش شرایط شهر تهران باشیم و بتوانیم رفاه بیشتری را برای شهروندان تهران فراهم کنیم، افزود: تهران پتانسیل‌های خوبی برای توسعه همه‌جانبه دارد و می‌توان زمینه گردشگری و تولید ثروت از این منظر را برای این کلان‌شهر فراهم کنیم و با جذب سرمایه‌گذاران زمینه تحقق این امر را در عمل و نه در شعار فراهم کنیم.

عضو شورای  شهر تهران خاطرنشان کرد: مسائل فنی نیز در خصوص نیاز به تهیه برخی گزارشات داشت که مقرر شد توسط شهرداری تهیه و سپس در شورا مورد بررسی نهایی قرار گیرد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.