| کد خبر: 166789 |

◄ حدنصاب افشای اطلاعات قراردادهای شهرداری تهران مشخص شد

حدنصاب مبلغ قراردادها جهت نمایش در وب‌سایت شفاف، از یک میلیارد تومان به حد نصاب قانونی قراردادهای کلان یعنی 220 میلیون تومان کاهش یافت.

تین نیوز

عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران، از تصویب طرح الزام شهرداری تهران به انجام الکترونیکی و اعلام عمومی اطلاعات معاملات این نهاد خبر داد.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، بهاره آروین با اشاره به اینکه کمیته شفافیت تمام تلاش خود را برای اجرای این مصوبه در سقف زمانی 9 ماهه خواهد کرد، اظهار کرد: اطلاعات قراردادهای بالای 220 میلیون تومان شهرداری تهران منتشر می‌شود.

وی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: حدنصاب مبلغ قراردادها جهت نمایش در وب‌سایت شفاف، از یک میلیارد تومان به حد نصاب قانونی قراردادهای کلان یعنی 220 میلیون تومان کاهش یافت.

عضو هیات رئیسه شورای شهر، خاطرنشان کرد: با توجه به این‌که یک پیمانکار در یک بازه زمانی مشخص، امکان عقد تعداد محدودی قرارداد با شهرداری تهران را دارد و اساساً عقد قرارداد با مبالغ بالا در ارزیابی شهرداری تهران از توانمندی پیمانکاران موثر است، از این حیث شکستن یک قرارداد کلان به چند قرارداد خرد هم برای پیمانکار و هم برای شهرداری نامطلوب است، از این رو، به نظر می‌رسد کاهش حدنصاب مبلغ قراردادها به حدنصاب قانونی قراردادهای کلان یعنی 220 میلیون تومان جهت نمایش در وبسایت شفاف، راهکاری عملیاتی برای جلوگیری از شکسته شدن قراردادها به قراردادهای کوچک‌تر باشد.

به گزارش تین‌نیوز، در دوره ریاست محمدعلی نجفی بر شهرداری تهران بود که رونمایی از سایت شفاف‌سازی مالی شهرداری صورت گرفت.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.