| کد خبر: 166118 |

◄ انتقاد از برگزاری نمایشگاه‌های پرمخاطب در تهران

در جلسه شصت و سوم شورای سلامی شهر تهران سخنگوی این شورا از برگزاری نمایشگاه‌های پرمخاطب در تهران انتقاد کرد.

تین نیوز

 سخنگوی شورای شهر تهران از برگزاری نمایشگاه‌های پرمخاطب در تهران انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، علی اعطا در تذکر پیش از دستور خود در جلسه شورای شهر تهران با اشاره به این موضوع که موضوع تذکر من خطاب به وزارت صنعت، وزارت ارشاد و شهرداری تهران و برگزاری نمایشگاه‌های پرمخاطب در داخل شهر تهران است،‌ اظهار کرد: نمایشگاه بین‌المللی کتاب یکی از مهمترین رویدادهای فرهنگی کشور است که با توجه به ابعاد بین‌المللی آن باید متناسب با شأن همه شهروندان باشد اما امسال برخلاف مصوبه شورا و تفاهم‌نامه وزارت فرهنگ و شهرداری که تا سال 1400 معتبر است. نمایشگاه کتاب به جای مصلی می‌بایست در شهر آفتاب برگزار می‌شد که متاسفانه این مهم محقق نشد.

وی تصریح کرد: علیرغم تمامی تمهیدات باز هم شاهد ترافیک و قفل شدن خیابان‌های اطراف بودیم که این ترافیک به بزرگراه‌های اطراف نیز کشیده شد. از طرفی فضای اختصاص یافته به نمایشگاه در مصلی نیز پاسخگوی خیل عظیم بازدیدکنندگان نبود و در بخشی از نمایشگاه که محل استقرار ناشران لاتین و عربی بود مصالح ساختمانی به وفور به چشم می‌خورد که باید برای این مسئله فکری می‌شد.

سختگوی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به این موضوع که از رئیس شورای شهر تهران تشکر می‌کنم که در گفت‌وگو با رسانه‌ها به برگزاری نمایشگاه در سطح شهر واکنش نشان دادند، خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود شهرداری تهران هر چه زودتر با توسعه و گسترش امکانات و تکمیل زیرساخت‌های مجموعه شهر آفتاب زمینه برگزاری نمایشگاه‌های پرمخاطب را فراهم کند و از پلیس راهور و وزارت صنعت هم انتظار می‌رود از صدور مجوز برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی در داخل شهر که موجب سلب آسایش شهروندان می‌شود، اجتناب کنند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.