| کد خبر: 163288 |

◄ دریافت عوارض از خودروهای پلاک شهرستان برای تردد در شهر

عضو شورای اسلامی شهر تهران، از سازوکار جدید شهرداری و شورا به منظور دریافت عوارض از خودروهای پلاک شهرستان برای تردد در شهر خبر داد.

تین نیوز

عضو شورای اسلامی شهر تهران، از سازوکار جدید شهرداری و شورا به منظور دریافت عوارض از خودروهای پلاک شهرستان برای تردد در شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، الهام فخار با اشاره به تردد مستمر خودروهای پلاک شهرستان در تهران و ترافیک ناشی از آن، اظهار کرد:  شهر تهران به دلیل تراکم جمعیت و تردد روزانه بیش از 2 میلیون نفر از شهرک های اطراف نیازمند یافتن راهکاری اساسی است.

وی در ادامه سخنان خود، به حجم بالای تردد خودروهای پلاک شهرستان در تهران اشاره داشته و تصریح کرد: حجم انبوه خودروهای پلاک شهرستان که به صورت مستمر در تهران تردد می‌کنند و در پایان سال عوارض‌ خودرو را به حساب شهرداری شهرستانی‌ که پلاک به نام آن شماره شده واریز می‌کنند، جلوگیری از پرداخت عوارض این‌گونه خودروها به حساب شهرداری‌های شهرستان‌های دیگر و واریز آن به حساب‌ شهرداری تهران نیازمند ساز و کار است.

به گفته فخار، این مسئله می‌تواند در کمیسیون مربوطه طرح موضوع شود، ولی تنها اشکالی که به این موضوع وارد شده، درست‌ است و می‌توان در مورد آن بحث و بررسی کرد، مشکل اصلی تمرکز‌ در تهران است که افراد برای اشتغال‌ و کار از شهرهای اطراف‌ به تهران وارد می‌شود.

عضو شورای اسلامی شهرتهران مشکل بزرگ تهران را تمرکز مراکز تجاری، درمانی و اداری وسیاسی دانست و خاطرنشان کرد: این مسئله‌ای نیست که شورا و شهرداری قادر باشند تا به صورت خاص حل کنند بلکه در حوزه‌ آمایش‌ سرزمین‌ است، زیرا موضوع اشتغال تنها محدود به تهران و شورا نیست

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.