| کد خبر: 161629 |

فرصت 10 روزه شورای شهر برای رفع ایرادات طرح ترافیک 97

معاون فنی و عمرانی فرمانداری تهران گفت: به اعضای شورای شهر تهران فرصت 10 روزه‌ای داده شده که نسبت به رفع ایرادات فرمانداری در رابطه با طرح ترافیک سال 97 اقدام کنند.

تین نیوز

معاون فنی و عمرانی فرمانداری تهران گفت: به اعضای شورای شهر تهران فرصت 10 روزه‌ای داده شده که نسبت به رفع ایرادات فرمانداری در رابطه با طرح ترافیک سال 97 اقدام کنند.

به گزارش تین‌نیوز، غلامحسین آرام گفت: موضوعات مطرح شده مبنی بر لغو طرح ترافیک سال 97 به هیچ وجه مورد تایید نیست.

وی افزود: مصوبه شورای شهر تهران در رابطه با طرح ترافیک سال 96 که به فرمانداری تهران ارسال شد دارای 9 ماده و 5 تبصره بود.

معاون فنی و عمرانی فرمانداری تهران با اشاره به بررسی طرح ترافیک سال 97 در فرمانداری تهران تصریح کرد: بررسی‌هایی در رابطه با مصوبه شورای شهر در فرمانداری صورت گرفت و در نهایت به برخی از مواد و تبصره ها، ایراداتی را وارد دانستیم.

آرام در خصوص بازگشت طرح ترافیک 97 به شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: فرمانداری تهران ایراداتی را که به طرح ترافیک سال 97 وارد دانسته بود را شورای شهر عودت داده و اعضای حاضر در شورای شهر تهران فرصت دارند ظرف مدت 10 روز به این ایرادات رسیدگی کنند.

وی در رابطه با لزوم اصلاحات طرح ترافیک سال 97 اذعان کرد: در صورتی که اعضای شورای شهر تهران ایرادات فرمانداری به طرح ترافیک سال 97 را رفع نکنند و اصرار به مصوبه خود داشته باشند، بعد از طی مراحل قانونی اختلافات برای بررسی به هیئت حل اختلاف مرکزی ارسال خواهد شد.

معاون فنی و عمرانی فرمانداری تهران تاکید کرد: اگر ایرادات در شورای شهر برطرف نشود و موضوع به هیئت حل اختلاف مرکزی کشیده شود، در نهایت رای این هیئت تکلیف طرح ترافیک سال 97 را مشخص خواهد کرد.

 

منبع: خبرگزاری میزان

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.