| کد خبر: 159736 |

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز:

◄ غیبت مسئولان دولتی و لغو نشست تخصصی «پلاسکو»

نشست تخصصی پرسش و پاسخ چشم انداز بازسازی ساختمان پلاسکو به دلیل عدم حضور نمایندگان وزرت راه، بنیاد مستضعفان و میراث فرهنگی علیرغم حضور مدعوین برگزار نشد.

تین نیوز

نشست تخصصی پرسش و پاسخ چشم انداز بازسازی ساختمان پلاسکو به دلیل عدم حضور نمایندگان وزرت راه، بنیاد مستضعفان و میراث فرهنگی علیرغم حضور مدعوین شروع نشده لغو شد.

به گزارش خرنگار تین نیوز، شورای شهر تهران با دعوت از مسئولان شهرسازی دستگاه های دولتی قصد داشت تا به مناسبت اولین سالگرد حادثه تلخ پلاسکو نشست «چشم انداز بازسازی پلاسکو» را برگزار کند که با عدم حضور مسئولان دولتی این نشست با عذرخواهی مسئول ارتباطات شورای اسلامی شهر از حضار برگزار نشد.

براساس این گزارش قرار بود این نشست با هدف بررسی فعالیت های انجام شده و چشم انداز بازسازی ساختمان پلاسکو از وجوه طراحی و معماری در ابعاد مختلف و با نظر کارشناسان مورد بررسی قرار بگیرد که متاسفانه با خلف وعده کارشناسان دعوت شده به نشست لغو شد.

به گزارش تین نیوز، در این نشست از مهندس حجت معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران، ایزدی معاون وزیرراه و شهرسازی و دبیر شورای عالی معماری و شهرسازی، طالبیان معاون سازمان میراث فرهنگی کشور، خواجه دلویی معاون سازمان بنیاد مستضعفان و شیخ زین الدین مدیرعامل شرکت باوند دعوت به عمل آمده بود که هیچ یک در جلسه حضور پیدا نکردند و تنها نماینده بنیاد مستضعفان به منظور اعلام حضور در لابی محل برگزاری همایش حاضر شده و بازگشت.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.