| کد خبر: 159626 |

در صحن شورای تهران مطرح شد

چه کسی مسبب مرگ شهروند زیر آوار در منطقه 18 است؟

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران، پلاسکو نماد ساختمان خراب نیست بلکه نماد ساختاری خراب است و تا زمانی که این ساختار دست نشود این مشکل وجود دارد.

تین نیوز

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران گفت: پلاسکو نماد ساختمان خراب نیست بلکه نماد ساختاری خراب است و تا زمانی که این ساختار درست نشود این مشکل وجود دارد.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، احمد مسجدجامعی با اشاره به ضرورت ایمن‌سازی برخی از ساختمان‌ها در تهران، اظهار کرد: کلیسای ژاندارک، خانه مشیر الدوله و دیگر ساختمان‌هایی از این دست باید ایمن‌سازی شوند.

وی در خصوص سخنان هاشمی در خصوص مرحوم بازرگان نیز گفت: در سال 42 معاون مصدق جلسه‌ای برگزار کرد که بازرگان مقاله‌ای به منظور استفاده از حمل‌ونقل ریلی در آن ارائه کرد و لذا جا دارد خیابانی به نام او در تهران نام گذاری شود.

 مسبب مرگ شهروند زیر آوار کیست؟

معاون نظارت شورای شهر تهران در تذکری در خصوص حادثه منطقه 18 و فوت یک شهروند در پی تخریب ساختمان از سوی ماموران شهرداری، گفت: باید ماموران خاطی شناسایی و به مراجعه ذی‌صلاح معرفی شوند.

افشین حبیب‌زاده با اشاره به اقدام ماموران شهرداری منطقه 18 یادآور شد: متاسفانه هفته گذشته پس از تخریب برخی از املاک باقیمانده تملک شده توسط شهرداری، جسد یکی از شهروندان که ظاهراً شب را در گودال به صبح رسانده بود، پیدا شد که باید مقصر حادثه شناسائی و طبق قانون با آنان برخورد شود.

 حبیب‌زاده در پایان خاطرنشان کرد: لازم است شهردار منطقه 18 گزارش کاملی به شهرداری تهران در خصوص قصور صورت گرفته در این مورد تهیه کرده و ماموران خاطی رابه مراجع قانونی تحویل دهد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.