| کد خبر: 159624 |

◄ بودجه شهرداری مبتنی بر کاهش هزینه‌ها

رئیس شورای شهر بودجه شهرداری را مبتنی بر کاهش هزینه‌ها دانست.

تین نیوز

رئیس شورای شهر بودجه شهرداری را مبتنی بر کاهش هزینه‌ها دانست.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، محسن هاشمی رفسنجانی با اشاره به حضور شهردار تهران در جلسه اظهار کرد: منابع مصرفی از حساسیت بالایی برخوردار هستند زیرا از بودجه چند وزارتخانه بالاتر است و باید مصرف آن به خوبی مدیریت شود.

وی در ادامه سخنان خود، تصریح کرد: یک سال از حادثه پلاسکو و فداکاری آتش‌نشانان می‌گذرد و گزارشی ملی نیز در این مورد تهیه شده که و وعده‌های نیز در آن داده شده که نشان از جلوگیری از بروز چنین حوادثی دارد.

هاشمی سالروز درگذشت مهندس بازرگان را گرامی داشت و گفت: مهندس بازرگان اولین فردی بود که سیستم لوله‌کشی آب تهران را مطرح کرد و با وجود اختلاف نظرات نباید او را چهره ضد انقلاب دانست.

وی ادامه داد: بودجه شهرداری تهران از نظر حجم و منابع مصرفی از حساسیت بالایی برخوردار است چرا که از بودجه چند وزارتخانه بالاتر است و در این زمینه انضباط مالی بسیار مهم است و امیدواریم شهروندان پژواک رای خود را در این لایحه ببینند.

هاشمی در ادامه با اشاره به حادثه پلاسکو گفت: یک سال از زمان این حادثه ماندگار و فداکاری آتش نشانان گذشته و گزارشی ملی در خصوص پلاسکو تهیه شد که در صحن شورای پنجم نیز مورد بررسی قرار گرفت. از نظر افکار عمومی، بازماندگان و آسیب دیدگان این حادثه، در این گزارش در خصوص برخورد با مقصران، تدوین قوانینی که از وقوع چنین حوادثی پیشگیری کند و بازسازی و نوسازی این ساختمان به سرانجام نرسیده و آنها اغنا نشده اند امیدواریم با پیگیری موضوعات مطرح شده احساس امنیت و اعتماد در مردم ایجاد شود.

رئیس شورای شهرتهران رسیدگی به وضعیت خانواده آتش نشانان را خواستار شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.