| کد خبر: 157945 |

◄ مردم تهران در شب زلزله خود را تنها و بی‌کس دیدند

عضو شورای شهر تهران، ری و تجریش گفت: مسئله امروز شهر تهران و مردم زلزله است و مردم تهران در شب زلزله خود را «تنها و بی‌کس» دیدند.

تین نیوز

عضو شورای شهر تهران، ری و تجریش گفت: مسئله امروز شهر تهران و مردم، زلزله است و مردم تهران در شب زلزله خود را «تنها و بی‌کس» دیدند.

به گزارش تین‌نیوز، احمد مسجدجامعی گفت: تهران وضعیت بدی دارد و حالش خوب نیست. چراکه زمین آن می‌لرزد و هوای آن‌هم آلوده است و قیمت‌ها نیز روزبه‌روز افزایش می‌یابد.

عضو شورای شهر تهران بابیان اینکه مسئله این بود که مسئولان شهری در کنارشان نبودند، گفت:صدها هزار نفر در 29 آذر در پارک‌ها، خیابان‌ها، ماشین‌هایشان و... خوابیدند که نباید خودشان را تنها و بی‌کس احساس کنند و این در حالی است که رسانه‌های رسمی نیز تکلیف نامشخصی داشتند و می‌دیدیم که به‌جای آگاهی‌سازی به تولید وحشت رو آورده بودند.

وی بابیان اینکه متأسفانه در شب زلزله برخی بی‌سیم به دست به ایجاد راه‌بندان کمک می‌کردند گفت: اصلاً جای سؤال است که این افراد برای کجا بودند و آیا نباید لباس و کارت مشخصی داشته باشند؟

محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران، ری و تجریش نیز با بیان اینکه زلزله موضوع مهمی است و من در جلسات ستاد بحران شرکت کردم و این در حالی است که مابقی اعضا هم می‌توانستند در این جلسات شرکت کنند.

رئیس شورای شهر تهران، ری و تجریش با بیان اینکه 86 کارگروه برای پوشش زلزله تهران ایجادشده است، به ایسنا گفت: تقسیم وظایف بین دستگاه‌های مختلف انجام‌شده و حتی سازمان تبلیغات اسلامی به فکر کفن‌ودفن جان‌باختگان نیز هست و تمهیداتی در این زمینه دیده‌شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • حسین 0 0

    ننه من غریبم در نیاورید و زلزله زلزله است و ماشاالله در این مملکت حتی باران بیاید دست آویز اعمال نظر برخی می شود. 40 سال ساخت و سازهای بی رویه در تهران با وجود شهرداریهای سفارسی آخرش می شود همین . این ربطی به گرانی بنزین یا تخم مرغ یا ارزاق عمومی یا تسویه های سیاسی ندارد.