| کد خبر: 156010 |

عضوشورای شهر مطرح کرد؛

تصویب مبلغ کمکی برای خریداران موتورهای برقی در بودجه سالانه

شهربانوامانی با اینکه شورای شهر تهران سالانه در بودجه مبلغی را برای کمک به خریداران موتورهای برقی تصویب می کند،گفت:قمیت بالا علت اصلی عدم ترغیب مردم به خرید این موتورهااست.

تین نیوز

شهربانوامانی با اینکه شورای شهر تهران سالانه در بودجه مبلغی را برای کمک به خریداران موتورهای برقی تصویب می کند،گفت:قمیت بالا علت اصلی عدم ترغیب مردم به خرید این موتورهااست.

به گزارش مهر، در ادامه سلسله اقدامات کمیته ایمنی حمل و نقل در مورد کاهش آلودگی هوای تهران،جلسه ای با تولید کنندگان و واردکنندگان موتورهای برقی برگزار شد تا زوایای دیگر چالش حاضر در جایگزینی موتورهای بنزینی با برقی بررسی شود.

شهربانو امانی با اشاره به سهم بالای موتور سیکلت ها در آلودگی هوا بویژه تولید ذرات معلق شهر تهران گفت: با جایگزینی موتورهای برقی به جای موتورسیکلت های بنزینی می توانیم گام بزرگی در کاهش انتشار آلاینده ها در شهر تهران برداریم.

 وی با بیان اینکه شورای شهر تهران سالانه در بودجه مبلغی را برای کمک به خریداران موتورهای برقی تصویب می کند افزود: قیمت بالای موتورهای برقی نسبت به موتورسیکلت های بنزینی مهم ترین عامل عدم استقبال مردم از این موتورها بوده و کمک های شهرداری نیز به اندازه ای نبوده است که مردم را برای خرید موتورهای برقی ترغیب کند.

رییس کمیته ایمنی عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران اضافه کرد:جایگزینی موتورسیکلت‌های بنزینی با موتورهای برقی یکی از مهمترین دغدغه های شورای اسلامی شهر تهران و کمیسیون عمران و حمل و نقل است و در تلاش هستیم همزمان با افزایش میزان تسهیلات دولت و شهرداری به مردم برای جایگزینی موتورهای برقی در رایزنی با وزیر محترم صنعت ، معدن و تجارت موانع موجود بر سر راه تولید و واردات أین موتورها را کاهش دهیم.

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.