| کد خبر: 153691 |

◄ انتقاد رئیس شورای شهر از صدا وسیما

در حالی رئیس شورای شهر پنجم از عملکرد صدا و سیما در ⁠ خصوص مصوبه شورای دیوان عدالت اداری مبنی حذف عوارض به محدود طرح ترافیک انتقاد می‌کند که، از زمان روی کار آمدن مدیریت جدید شهری این کار می‌رود که برای مردم عادی شود.

تین نیوز

در حالی رئیس شورای شهر پنجم از عملکرد صدا و سیما در ⁠ خصوص مصوبه شورای دیوان عدالت اداری مبنی بر حذف عوارض ورود به محدوده طرح ترافیک انتقاد می‌کند که از زمان روی کار آمدن مدیریت جدید شهری این رویه برای مردم عادی شده است.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، به گفته محسن هاشمی اقدام ناپسند صداوسیما و آب و تاب دادن به آن، قطعا سوء‌تفاهم‌هایی  را میان مردم ایجاد می‌کند.

محسن هاشمی در ادامه انتقاد خود از صداوسیما به تاریخ تصویب مصوبه شورای دیوان عدالت اداری مبنی بر حذف عوارض ورود به محدوده طرح ترافیک اشاره می‌کند و می‌گوید: این مصوبه که مربوط به سال93 است به دلیل نبود تجهیزات اجرایی نشد و بعد از مدتی هم قانون جدید آمد و رسماً قانون قبلی ملغی شده و در عمل اتفاقی در این حوزه نیفتاد.

وی با تاکید بر این‌که ریالی از محل مصوبه شورای دیوان عدالت اداری به شهرداری طی زمان اعلام شده نرسیده، گفته است: مصوبه مربوط به جریمه ورود به محدوده طرح ترافیک بوده و هیچ مبلغی تاکنون به شهرداری پرداخت نشده است و این‌گونه است که با اقدام صدا وسیما این شائبه در اذهان عمومی شکل می‌گیرد که شهرداری با وجود برخورداری از بودجه‌هایی از این دست به توسعه حمل‌ونقل عمومی کمک نمی‌کند.

یک کارشناس  شهری در گفت‌وگو با تین‌نیوز، در مورد اتفاقات اخیر در حوزه حذف عوارض ورود به محدوده طرح ترافیک می‌گوید: رسانه ملی به دلیل اثرگذاری و اعتماد زیاد مردم به آن می‌تواند در پذیرش یا عدم پذیرش یک خبر، سهم بالائی را به خود اختصاص دهد و لذا احتیاط و نگاه‌داری جوانبی که موضوع عمومی در آن دیده می‌شود باید در نظر گرفته شود.

وی افزود: طبق مباحث روانشناختی مردم به صداوسیما به عنوان منبع موثق اخبار اعتماد کرده و خروجی‌های آن‌را ملاک عمل قرار می‌دهند و به نظر می‌رسد انتقاد اخیر تا حد زیادی می‌تواند بر عملکرد رسانه ملی وارد باشد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.