| کد خبر: 151206 |

انتقاد عضو شورای شهر به رویکرد رسانه ملی

عضو شورای شهر تهران نسبت به رویکرد رئیس سازمان صداوسیما به مدیریت شهری در این دوره انتقاد کرد و گفت: در حالی شاهد هستیم که اخبار شهری در رسانه ملی پخش نمی‌شود که در گذشته مدیران قبلی تشک خود را در سازمان صداوسیما پهن می‌کردند.

تین نیوز

عضو شورای شهر تهران نسبت به رویکرد رئیس سازمان صداوسیما به مدیریت شهری در این دوره انتقاد کرد و گفت: در حالی شاهد هستیم که اخبار شهری در رسانه ملی پخش نمی‌شود که در گذشته مدیران قبلی تشک خود را در سازمان صداوسیما پهن می‌کردند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم ، محمود میرلوحی در جریان چهاردهمین جلسه شورای شهر تهران اظهار کرد: دوستان عنایت دارند که براساس ماده 71 قانون در موارد مختلف و متعدد در بحث نظارت شورا در امور بهداشت، سینماها و اماکن عمومی با همکاری مسئولان مربوطه تاکید ویژه‌ای دارد.

وی اضافه کرد: خوشحال هستیم شورای پنجم به عنوان یک سازمان شیشه‌ای فعالیت خود را آغاز کرد و شاهد حضور جمع خبرنگاران فعال در شورا هستیم.

عضو شورای شهر تهران ادامه داد: متاسفانه رویکرد رسانه ملی در این دوره از مدیریت شهری تغییر پیدا کرده است که از رئیس شورا درخواست می‌شود این موضوع را پیگیری و حتی دعوتی از آقای علی‌عسگری رئیس سازمان صداوسیما به شورا داشته باشد.

میرلوحی با اشاره به انتشار اخبار شورا در رسانه‌ها و فضای مجازی تصریح کرد: خوشبختانه اخبار شورا در بخش‌های مختلف اشاره شده به صورت گسترده پخش می‌شود و این جای تقدیر و تشکر دارد اما رویکرد رسانه ملی در این زمینه قابل قبول نیست.

وی ادامه داد: در روز گذشته نیز شهردار تهران مصاحبه‌ای را در بخش‌های مختلف و مسائل کارشناسی،‌ درآمدها، نیروی انسانی، عوارض و همچنین ارتباطات دولت و شهرداری مطرح کرده است که متاسفانه در این بخش نیز رویکرد رسانه ملی به گونه‌ای بود که این اخبار منتشر نشد.

عضو شورای شهر تهران اضافه کرد: بنده از رئیس شورای شهر درخواست می‌کنم تا با دعوت از رئیس سازمان صداوسیما این موضوع را پیگیری کنند.

میرلوحی افزود: متاسفانه در گذشته‌ به گونه‌ای بود که مدیران قبلی در بحث مدیریت شهری حتی رختخواب‌شان را نیز در شبکه‌های تلویزیونی پهن می‌کردند و این در حالی است که شاهد تغییر رویکرد صداوسیما هستیم.

به گزارش خبرنگار تسنیم، زهرا نژادبهرام در ادامه جلسه با توجه به آمار پلیس راهور در خصوص تلفات درون شهری در 6 ماهه گذشته اظهار کرد: براساس این آمار حدود 61 درصد از تصادفات در این بخش صورت گرفته است که باید مورد توجه مسئولان مربوطه قرار بگیرد.

وی ضمن تاکید بر مناسب‌سازی پیاده‌راه‌ها برای کاهش تلفات عابران تاکید کرد: در حال حاضر حدود 3 میلیون و 500 موتورسیکلت در شهر تهران تردد می‌کند که متاسفانه بخشی از این موتورسیکلت‌ها در پیاده‌راه‌ها حرکت می‌کنند.

وی از تعبیه طرحی برای ممانعت و جلوگیری از تردد موتورسیکلت‌ها در پیاده‌راه‌ها خبر داد و گفت: امیدواریم مسئولان مربوطه اقدامات لازم را برای عملیاتی کردن این طرح و جلوگیری از ورود موتورسیکلت‌ها به پیاده‌راه‌ها را در دستور کار خود قرار بدهند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.