| کد خبر: 150644 |

۵ مطالبه از پارلمان پایتخت

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر تهران با استناد به نظرسنجی انجام شده توسط ایسپا، مطالبات ساکنان پایتخت را از شورای شهر پنجم بر حسب اولویت، در پنج سطح اعلام کرد.

تین نیوز

 رئیس کمیسیون عمران شورای شهر تهران با استناد به نظرسنجی انجام شده توسط ایسپا، مطالبات ساکنان پایتخت را از شورای شهر پنجم بر حسب اولویت، در پنج سطح اعلام کرد.

به گزارش روزنامه دنیای اقتصاد، محمد علیخانی با اشاره به نظرسنجی صورت گرفته توسط مرکز افکار سنجی دانشجویان ایران(ایسپا) عنوان کرد: اولین مطالبه شهروندان تهرانی از اعضای شورای شهر پنجم رفع ترافیک شهری و توسعه حمل و نقل عمومی و دومین مطالبه شهروندان کاهش آلودگی هوا است.

او به سطح دیگر انتظارات اولویت‌دار شهروندان تهرانی از اعضای شورای شهر پنجم اشاره کرد و افزود: رفع آسیب‌های اجتماعی سومین سطح از مطالبات شهروندان تهرانی است. آنها از اعضای شورای شهر تهران انتظار دارند برای کاهش آسیب‌های اجتماعی پایتخت برنامه ارائه دهند.

این عضو شورای شهر تهران تاکید کرد: برنامه‌ریزی برای نجات شهر از دو قطبی شدن مطالبه چهارم شهروندان تهرانی است. از دیدگاه شهروندان تهرانی داشتن عدالت در تخصیص بودجه و منابع مناطق ۲۲گانه اولین گام در دستیابی به این هدف است.

به گفته علیخانی، پنجمین سطح از مطالبات ساکنان شهر تهران بر نجات شهر تهران از باغ‌خوارها تاکید دارد. از دیدگاه شهروندان، شورای شهر تهران می‌تواند از طریق  توجه به حفظ و توسعه بوستان‌ها و فضای سبز شهری به این مطالبه پاسخ دهد.


 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.