| کد خبر: 148008 |

عضو شورای شهر تهران خبر داد:

◄ ساماندهی حمل‌ونقل عمومی تهران بر پایه ریل

عضو کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی پنجم شهر از برنامه جامع شورا به منظور سامان‌دهی حمل‌ونقل عمومی خبر داد

تین نیوز

عضو کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی پنجم شهر از برنامه جامع شورا به منظور سامان‌دهی  حمل‌ونقل عمومی خبر داد.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، شهربانو امانی افزود: مسائلی در حمل‌ونقل عمومی جزو بدیهیات است و اعضای  شورای اسلامی پنجم شهر این مقوله را جزو برنامه‌های کار خود می‌دانند.

وی در ادامه سخنان خود در گفت‌وگو با این شبکه خبری، تصریح کرد: بیش از 60 درصد مشکلات تهران در حوزه حمل‌ونقل عمومی است که کمیسیون حمل‌ونقل شورای شهر به آن اشراف کامل دارد.

امانی با تاکید بر تلاش اعضای شورای پنجم به حل مساله حمل‌ونقل در کلان‌شهر تهران، افزود: رسیدگی به امور توسعه و تجهیز ناوگان حمل‌ونقل  عمومی از اولویت‌های مهم شورا در پنجمین دوره کاری است، زیرا این بخش بیشترین مخاطب را در شهر به خود اختصاص داده است.

عضو شورای شهر با بیان این مطلب که «جز با همراهی مردم اداره امور شهر و حذف مشکلات ممکن نخواهد بود»، گفت:  ارتقای فرهنگ استفاده از حمل‌ونقل عمومی و توسعه ناوگان حمل‌ونقل عمومی در سه بخش مترو، تاکسی و اتوبوس از جمله عواملی هستند که، موجب تشویق مردم به استفاده از حمل‌ونقل عمومی در تمامی بخش‌ها خواهد شد.

امانی با تاکید بر اصلاح فرهنگ ترافیک نیز یادآورشد: سرمایه‌گذاری به منظور ترویج فرهنگ استفاده از حمل‌ونقل عمومی بسیار پسندیده به نظر می‌رسد اما باید در کنار آن، ناوگان حمل‌ونقل عمومی به اندازه کافی در اختیار کاربران قرار بگیرد، زیرا آماده بودن زیزساخت یکی از اساسی‌ترین مواردی است که در اشاعه فرهنگ تاثیرگذار است.

عضو کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای شهر تهران  خاطرنشان کرد: شورا برنامه توسعه و تجهیز ناوگان حمل‌ونقل را با در اولویت قراردادن حمل‌ونقل ریلی به زودی در دستور کار خود قرار خواهد داد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.