| کد خبر: 145674 |

◄ چهار معاون شهردار تهران امروز معرفی می‌شوند

قرار است تا ظهرامروز چهارمعاون شهردار تهران معرفی شوند.

تین نیوز

محمدعلی نجفی در صحن علنی شورای شهر تهران، با اشاره به فعالیت های ده روز گذشته خود در شهرداری تهران، اظهار داشت: تا امروز 10 روز کاری را در شهرداری پشت سر گذاشته و در حال طراحی دستورالعمل هایی برای اجرای برنامه های پیش رو هستم. با مدیران و کارکنان شهرداری نیز برای مشخص شدن اولویت ها و فوریت ها جلساتی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، نجفی ادامه داد: در آستانه شروع سال تحصیلی باید شهرداری برنامه های مختلفی برای آماده سازی فضای شهر برای استقبال از مدارس و فضاهای آموزشی دارد.

شهردار تهران با بیان این مطلب که «از نظر مسائل حمل و نقل ترافیک که به اوج می رسد باید از هر نظر آمادگی لازم را داشته باشیم»، تصریح کرد: باید برنامه ریزی شود که درآمدهای نقدی شهرداری با مشکل مواجه نشود.

وی ادامه داد: دو جلسه در خصوص منابع مالی برگزار شد، زیرا شهرداری در سال جاری سال سختی را از لحاظ مالی پیش رو دارد و بخشی از درآمدهایی که در بودجه پیش بینی شده محقق نمی شود و باید برنامه ریزی شود که درآمدهای نقدی با مشکل مواجه نشود.

نجفی با اشاره به نحوه انتخاب مدیران در شهرداری نیز، گفت: انتخاب مدیران کار بسیار سخت است و این که از لابلای صدها رزومه و افرادی که پیشنهاد می شوند و یا افرادی که خود بنده می شناسم، افرادی را برای مسئولیت انتخاب کنم کاری حساس است ولی تا ظهر امروز چهار تن از معاونان شهرداری معرفی خواهند شد.

شهردار تهران در ادامه سخنان خود در صحن علنی شورا، یاداورشد: در انتخاب مدیران جز صلاحیت شهرداری و شایستگی به چیزی پایبند نیستم، این سیاست سبب گله مندی برخی دوستان شده است،برخی دوستان در ذهن خود انتظاراتی را طراحی کرده و حتی برخی دیگر رایزنی از جانب من با افراد انجام داده بودند که متاسفانه هماهنگی در خصوص آن با بنده صورت نگرفته بود.

نجفی در ادامه سخنان خود، تاکید کرد: هیچ فردی از جانب من اجازه انتخاب مدیر و تصمیم گیری ندارد، در انتخاب مدیران  تعارف و رودربایستی نقشی ندارد، همیشه شنونده دقیقی برای نظرات، مشورت دوستان هستم و تمام پیشنهادات منطقی و متعارف را قابل قبول می دانم.

به گفته شهردار تهران، کار در شهرداری در ماه های اول با مشکلات زیادی مواجه است اما امیدوارم به لطف و  عنایت خداوند و بصیرت کافی تصمیمات درستی برای شهر اتخاذ شود.

وی  با اشاره به چهار ضلع مهم  تصمیم گیری در شهر تهران، خا گفت: یکی از نهادها و ارگان هایی که باید شهرداری را  همراهی کنند شهروندان تهران خاطرنشان کرد: شورا و خانواده بزرگ شهرداری تهران هستند که برای پیشبرد اهداف مهم شهر باید با هم همراه و یکدل باشند.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.