| کد خبر: 143895 |

رئیس شورای شهر تهران

◄ با حفظ انسجام شورا تجربیات تلخ گذشته را تکرار نمی‌کنیم

رئیس شورای شهر تهران تاکید کرد: مهم‌ترین کار شورا پنجم حفظ انسجام و جلوگیری از منفک شدن آرا و عدم تکرار تجربیات تلخ گذشته است.

تین نیوز

رئیس شورای شهر تهران تاکید کرد: مهم‌ترین کار شورای پنجم حفظ انسجام و جلوگیری از منفک شدن آرا  و عدم تکرار تجربیات تلخ گذشته است.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز از  محل شورای شهر تهران،  محسن هاشمی رفسنجانی که با حداکثر آرای مردم تهران به شورای شهر راه پیداکرده بود در اولین سخنرانی خود، با قرائت متنی به اهمیت شورای اسلامی شهر و روستا پرداخت و گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات نشان از درک و شعور سیاسی مردم دارد.

وی در ادامه سخنان خود گفت: باید از رأی مردم در پیشبرد اهداف و خواست آن‌ها بهره برد.

هاشمی رأی مردم را حق‌الناسی بر عهده اعضای منتخب دانست و افزود: با توجه به منویات رهبری باید تلاش شود تا به مسائل شهری بیش از پیش توجه شود.

وی ضمن تشکر از محمدباقر قالیباف او را یکی از شهردارانی دانست که حدنصاب حضور در این سمت را به خود تخصیص داد و گفت: مهم‌ترین کار شورا حفظ انسجام و جلوگیری از منفک شدن آرا  و عدم تکرار تجربیات تلخ گذشته است.

هاشمی در ادامه سخنان خود اشاره‌ای به نقش آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در شروع به ساخت مترو در ایام جنگ تحمیلی داشت و افزود: وی با کسب اعتماد مردم طی مدت طولانی، منشأ برکات زیادی بوده است‌.

وی که در یاد کردن از پدر دچار بغض شدیدی شد، ادامه داد: شورای اسلامی شهر تهران تنها ۲۱ عضو ندارد و در تصمیم‌گیری‌ها اعضای مجلس شورای اسلامی تهران را به‌منظور اداره صحیح شهر به یاری می‌طلبد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.