| کد خبر: 142378 |

فتحی:

ارایه گزارش عملکرد شورا و شهرداری سابق اولویت مدیریت شهری جدید پایتخت

نایب رئیس مجمع نمایندگان تهران با تاکید بر ارایه گزارش عملکرد شورای و شهرداری سابق توسط مدیریت شهری جدید پایتخت، گفت: مردم تهران باید عوارضی که پرداخت کردند، کجا هزینه‌ شده است.

تین نیوز

نایب رئیس مجمع نمایندگان تهران با تاکید بر ارایه گزارش عملکرد شورای و شهرداری سابق توسط مدیریت شهری جدید پایتخت، گفت: مردم تهران باید عوارضی که پرداخت کردند، کجا هزینه‌ شده است.

محمدجواد فتحیدر خصوص اولویت‌های شهردار جدید پایتخت، گفت: شورای شهر و شهردار جدید باید گزارش عملکرد شورای چهارم و شهرداری سابق را ارایه کند؛ در واقع در این گزارش طرح‌های مصوب شورای چهارم و اثرگذاری، علمی بودن، تطابق آن با واقعیت جغرافیایی، جمعیت و نیازهای شهروندان باید ارزیابی شود.

مردم تهران باید بدانند عوارضی که تا امروز پرداخت کردند در کجا هزینه‌ شده

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: طرح‌های شورای چهارم که به ارتقا سطح پایتخت نیز کمک کرده باید بررسی و عملیاتی شدن آن پیگیری شود؛ در حقیقت مردم تهران باید بدانند عوارضی که پرداخت کردند تا امروز در کجا هزینه‌ شده است.

وی با اشاره به بدهی 20 تا 60 هزار میلیاردی شهرداری تهران، گفت: ارقام عجیب و نگران کننده است، لذا این رقم بدهی ارایه گزارش را ضروری‌تر کرده است. شهرداری نمی‌تواند بدون منابع طرحی را اجرا کند و بعد از آن مدیریت جدید به دنبال پرداخت بدهی طرحی باشد که به نام دوره قبل تمام شده، این اقدامات به دور از اخلاق جوانمردی است.

بافت فرسوده پایتخت آتش زیر خاکستر

فتحی ادامه داد: شورای شهر و شهرداری دوره جدید علاوه بر گزارش مذکور باید در خصوص بافت فرسوده که آتش زیر خاکستر است، اقدام عاجلانه‌ای انجام دهد متاسفانه اگر اتفاقی رخ دهد، غیرقابل جبران خواهد بود. از سوی دیگر معضلاتی چون آلودگی هوا و ترافیک نیز باید به شکل واحد مدیریت شود.

محلات جرم‌خیز پایتخت به آسیب های اجتماعی دامن زده است

نایب رئیس مجمع نمایندگان تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره آسیب‌های اجتماعی به عنوان اولویت مهم دیگر مدیریت جدید شهری، یادآور شد: متاسفانه مدیریت جدید شهری پایتخت باید نسبت به مدیریت و کنترل محلاتی مملو از باندهای جرم‌خیز که آسیب‌های اجتماعی را دامن می‌زنند و پخش موادمخدر و تکدی گری سر چهار راه‌ها که چهره شهر را موحش کرده، اقدامات لازم را در دستور کار قرار دهد.

منبع: خبرگزاری خانه ملت

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.