| کد خبر: 142211 |

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز:

◄ محسن هاشمی و این‌بار ریاست شورای شهر پنجم

پس از رای‌گیری در خصوص نامزد برتر شورای اسلامی پنجم شهر، این‌بار نوبت به گمانه‌زنی در خصوص رئیس شورا رسیده و مانند پیش از این باز هم، محسن هاشمی به عنوان رئیس احتمالی شورای شهر در کانون توجه قرار گرفته است.

تین نیوز

پس از رای‌گیری در خصوص گزینه برتر شورای اسلامی پنجم شهر برای شهرداری، این‌بار نوبت به گمانه‌زنی در خصوص رئیس شورا رسیده و مانند پیش از این باز هم، محسن هاشمی به عنوان رئیس احتمالی شورای شهر در کانون توجه قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، محسن هاشمی که پیش از این هم بارها کاندیدا شدن خود به منظور حضور در ساختمان بهشت را رد کرده بود، این‌بار هم به نظر می‌رسد بی‌خبر از همه‌جا به سمتی منصوب شده که از آن بی‌‌اطلاع است.

براساس این گزارش به نظر می‌رسد با انصراف مسجدجامعی، شانس محسن هاشمی برای ریاست شورای پنجم بیش از دیگر منتخبین  مردم به منظور راهیابی به شورا باشد.

یکی از منتخبان مردم در این‌باره گفته است، گزینه‌های رئیس شورای شهر در جلسه چهارشنبه مورد بررسی قرار خواهد گرفت و تا به امروز هیچ بحثی مورد انتخاب رئیس شورای پنجم شهر در نگرفته و لذا سخن گفتن در مورد آن چندان مطلوب به نظر نمی‌رسد.

این گزارش هم‌چنین حاکی از آن است که،  روز گذشته احمد مسجدجامعی در صفحه توئیتر خود با اعلام عدم تمایل خود به کاندیدا شدن برای ریاست دور پنجم شواری شهر به منظور بر عهده گرفتن این مسئولیت، این نکته را بنا به گفته خود پیشتر به محسن هاشمی نیز خبر می‌دهد.

با این اتفاق، بار دیگر گمانه‌زنی‌ها برای پر کردن صندلی ریاست شهر آغاز و گفت‌وگوی رسانه‌ای پیرامون این موضوع در هوای گرم تابستان داغ شده است.

به نظر می‌رسد شورای پنجم تحت تاثیر رسانه‌ها هم که شده نیم نگاهی به این مهم پیش از آغاز به کار خود بیندازد، در حال حاضر مسئولیت ریاست شورای پنجم با مرتضی الویری شهردار سابق شهر تهران است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.