| کد خبر: 137711 |

تغییر نام بزرگراه رسالت به هاشمی رفسنجانی

عضو شورای اسلامی شهر تهران پیشنهاد داد که بزرگراه رسالت به نام آیت الله هاشمی رفسنجانی تغییر نام دهد.

تین نیوز

عضو شورای اسلامی شهر تهران پیشنهاد داد که بزرگراه رسالت به نام آیت الله هاشمی رفسنجانی تغییر نام دهد. 

اسماعیل دوستی در سیصد وبیست و یکمین جلسه شورای شهر تهران گفت: وضعیت ده ونک مانند دره اسلام آباد و دره فرحزاد است و باید جهت تملک برخی از املاک موجود در این منطقه اقدام شود.

وی افزود: از سالها قبل در راستای تملک املاک موجود در ده ونک اقدام شده  اما این اقدامات به هیچ وجه کافی نبوده و تاکنون آنطور که باید در این رابطه تصمیم گیری نشده است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران خواستار اختصاص اعتبارات کافی به موضوع تملک برخی املاک در محدوده ده ونک شد و اظهار کرد: انتظار ما این است که در بودجه سال آینده تبصره ویژه ای به موضوع تملک املاک در محدوده ده ونک اختصاص یابد.

دوستی در ادامه در خصوص وضعیت منطقه 4 تهران و بودجه محدود این منطقه خاطر نشان کرد: منطقه 4 تهران 11درصد جمعیت پایتخت را در خود جای داده و 10 درصد مساحت شهر تهران را نیز شامل می شود اما بودجه این منطقه تنها 170 میلیارد تومان است.

وی ادامه داد: متاسفانه اقدامات کافی در رابطه با احداث پروژه های تاثیر گذار در سطح منطقه 4 انجام نشده و انتظار ما این است که در بودجه سال 96 اعتبار 170 میلیارد تومانی منطقه به 1700میلیارد تومان ارتقا پیدا کند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به پیشنهادات مطرح شده به منظور نامگذاری مکانی به نام آیت الله هاشمی رفسنجانی تصریح کرد: پیشنهاد ما این است که بزرگراه رسالت به نام آیت الله هاشمی رفسنجانی نامگذاری شود تا نام یار دیرین امام و رهبری برای همیشه ماندگار بماند.

دوستی با تاکید بر اینکه با طرح پیشنهاد نامگذاری بزرگراه رسالت به نام آیت الله هاشمی رفسنجانی به دنبال تبلیغ برای خود نیستم، گفت:  این پیشنهاد به دلیل اهمیت موضوع نامگذاری یک منطقه به نام آیت الله هاشمی رفسنجانی مطرح شده و به هیچ وجه مسائل سیاسی پشت این پیشنهاد نیست.

وی با ارائه پیشنهادی مبنی بر طرح موضوع نامگذاری بزرگراه رسالت به نام آیت الله هاشمی رفسنجانی در قالب یک فوریت تصریح کرد: اگر لازم باشد پیشنهاد مطرح شده مبنی بر نامگذاری بزرگراه رسالت به نام آیت الله هاشمی رفسنجانی در قالب یک فوریت مطرح خواهد شد.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.